مبارزه با فساد خط قرمز دولت سیزدهم است
کد خبر: 4165803
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

مبارزه با فساد خط قرمز دولت سیزدهم است

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور‌ گفت: پیشگیری و مقابله با فساد خط قرمز دولت بوده به طوری که برای مبارزه با این مهم اصول ۱۲ گانه‌ای تدوین شد که یکی از آن‌ها شایسته‌گزینی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور‌به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور‌ امروز، 7 شهریور در نشست با مدیران استان خراسان‌ شمالی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که رییس جمهور از ابتدای تشکیل دولت و حتی قبل از آن مورد تأکید قرار داده‌اند پیشگیری و مقابله با فساد است، برای مبارزه با فساد اقدامات این دولت بی‌نظیر بوده که اصول ۱۲ گانه‌ای تدوین شد که یکی از آن‌ها شایسته‌گزینی، تعیین نماینده ویژه رییس جمهور در حوزه پیشگیری و مبارزه با فساد است.

وی ادامه داد: با تأکیدات رییس جمهور همه موارد فساد با جزئیات و به صورت دقیق مورد پیگیری قرار خواهد گرفت به طوری که مدعی مبارزه با فساد و برخورد با متخلفان هستیم.

وی با بیان اینکه انتصابات نیز از موضوعات مهم دولت سیزدهم است، گفت: کمیته‌ای برای بررسی انتصابات استان‌ها تعیین شده است که نیروهای باتجربه‌ای در این استان از سوی استاندار انتخاب شده که به نسبت سایر استان‌ها متفاوت است.

درویشیان به اهمیت جایگاه، پست و مقام مدیران در خدمت‌رسانی بهتر به مردم اشاره کرد، افزود: باید از این فرصت به درستی استفاده شود خوشبختانه همدلی، هماهنگی و وحدت نظر در ارتقای خدمت به مردم و انجام مأموریت‌های مختلف در مدیران خراسان‌ شمالی نقش آفرین است.

وی دولت سیزدهم را دولت مردمی، تحول‌گرا و در میدان دانست، افزود: پایه دولت تحقق منویات مقام معظم رهبری با تأکید بر عدالت‌گرایی، جهادی عمل کردن و تلاش شبانه‌روزی است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به کسب رتبه‌های کشوری استان در حوزه‌های مختلف، گفت: با تلاش مدیران در حوزه مبارزه با مواد مخدر رتبه دوم، ماندگاری زائران رتبه ششم، مشارکت اجتماعی رتبه دوم، کاهش بیکاری رتبه ۱۲، مسکن ملی رتبه دهم و ارتقای پارک علم و فناوری کسب شده است.

وی ادامه داد: با انعکاس مشکلات استان به رییس جمهور توفیقات خوبی را بدست خواهیم آورد که با اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور شاهد تحرکات خوبی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha