برنامه‌های روز اول کاروان قرآنی «بُرَیر» + عکس
کد خبر: 4166624
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
سیفی تشریح کرد:

برنامه‌های روز اول کاروان قرآنی «بُرَیر» + عکس

دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با ارائه گزارشی از برنامه‌های کاروان قرآنی «بُرَیر بن خُضَیر هَمْدانی مِشْرَقی» در مسیر نجف به کربلا گفت: کاروان قرآنی شهرداری تهران در اولین روز سفر و همراهی با خیل عاشقان ابا عبدالله(ع)، وارد نجف اشرف شد و به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداخت.

مهدی سیفی، دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران که به همراه کاروان قرآنی شهرداری تهران به عتبات اعزام شده است، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های روز اول این کاروان گفت: کاروان قرآنی «بُرَیر بن خُضَیر هَمْدانی مِشْرَقی» در اولین روز سفر و همراهی با خیل عاشقان ابا عبدالله‌(ع)، وارد نجف اشرف شد و به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداخت.

وی افزود: برهمین اساس کرسی تلاوت قرآن کریم و یک محفل انس با قرآن بسیار با شکوه در جمع خادمان عتبه امام علی(ع) و جمعی از خادمان ایرانی در عراق و همچنین کارکنان خدمات شهری و پاکبانان شهرداری تهران که در مسیر نجف به کربلا به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، برگزار شد.

دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران ادامه داد: تلاوت ابتدایی محفل انس با قرآن کریم را مهدی قره‌شیخلو، قاری و پیشکسوت قرآنی انجام داد و بعد از وی نیز حبیب صداقت، از قاریان ممتاز برعهده داشت.

سیفی با بیان اینکه در خلال این برنامه گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) نیز اجرای برنامه داشت، گفت: محمدرضا حاتمی، قاری نوجوان  نیز اجرای ابتهال داشت. همچنین اجرای گروه همخوانی «بُرَیر بن خُضَیر هَمْدانی مِشْرَقی» از دیگر برنامه‌های روز اول کاروان قرآنی شهرداری تهران بود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در شهرداری تهران و همچنین جامعه قرآنی از فرصت مغتنم اربعین حسینی(ع) که خیل عزاداران از سرتاسر دنیا به کربلا می‌آیند، بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشیم، گفت: خدا را شاکریم که در ایام اربعین سالار شهیدان توفیق برنامه‌ریزی قرآنی برای مراسم پیاده‌روی و اعزام زائران حسینی‌(ع) به کربلا خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha