ارائه بیش از ۵۵ هزار خدمت از سوی هلال‌احمر قزوین به زوار اربعین
کد خبر: 4166709
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

ارائه بیش از ۵۵ هزار خدمت از سوی هلال‌احمر قزوین به زوار اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۵۵ هزار خدمت دارویی و درمانی در درمانگاه سیدالشهدا(ع) جمعیت هلال احمر استان قزوین به زائرین اربعین ارائه شده است.

موکب جمعیت هلال احمر

حسین خوئینی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، در خصوص فعالیت جمعیت هلال احمر قزوین در مسیر پیاده‌روی اربعین در عراق، گفت: ارائه خدمت از سوی داوطالبان جمعیت هلال احمر قزوین در موکب بهداشتی و درمانگاه سیدالشهدا(ع) همچنان ادامه دارد.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: تا کنون بیش از ۵۵ هزار خدمت دارویی و درمانی در درمانگاه سیدالشهدا(ع) جمعیت هلال احمر استان قزوین به زائرین ارائه شده است.

وی بیان کرد: درمانگاه جمعیت هلال احمر استان قزوین که به صورت شبانه‌روزی به زوار اربعین خدمت‌رسانی می‌کند در عمود ۹۴۰ مسیر «طریق الحسین» نجف به کربلا مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین درخصوص آمار خدمات درمانی به مراجعه‌کنندگان به درمانگاه هلال احمر استان قزوین، خاطرنشان کرد: بیشترین علل مراجعه به درمانگاه سیدالشهدا(ع)، دردهای مفصلی، آسیب‌های پوستی و اختلالات گوارشی است.

خوئینی در پایان گفت: تیم درمانی هلال احمر قزوین از ۲۹ مرداد به کشور عراق اعزام شده‌اند و تا ۱۷ شهریور در این کشور به زوار حسینی خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha