ارائه بیش از ۲۰ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین
کد خبر: 4167988
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

ارائه بیش از ۲۰ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به خدمات تیم درمانی این دانشگاه به زائران در ایام اربعین حسینی، گفت: بیش از ۲۰ هزار خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) توسط تیم درمانی دانشگاه ارائه شد.

ارائه بیش از ۲۰ هزار خدمت درمانی به زائران اربعینبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر جواد شاهین‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی اظهار کرد: تیم درمانی اعزامی، در راستای تأمین سلامتی زائران و دلدادگان حسینی با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و کادر درمانی در ایام اربعین حسینی (ع) در موکب اصحاب خراسانی، خدمات درمانی شامل ویزیت متخصص، ویزیت پزشک عمومی، تزریقات و سرم درمانی، تعویض پانسمان، کنترل فشار خون، کنترل قند خون، دارو را ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا، از زمان اعزام تیم تا پایان آیین عزاداری امام شهدا، بیش از ۲۰ هزار خدمت در خارج از کشور، به بیماران و مراجعان از کشورهای ترکیه، پاکستان، کویت، عراق و همچنین استان‌های کشور ارائه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه تیم درمانی دانشگاه در موکب اصحاب خراسانی واقع در کربلای معلی حضور داشت، یادآور شد: ۳۸ نفر تیم درمانی، ۱۷ نفر تیم فوریت‌ها،۶۰ نفر تیم پشتیبان و بیش از ۱۰۰ نفر در تیم دانشجویی اعزامی دانشگاه حضور داشتند.

شاهین‌فر تصریح کرد: خدمت به زوار حضرت امام حسین(ع) در بخش‌های مختلف جزو افتخارات همیشگی دانشگاه است که با همکاری بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha