اجرای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» در گلستان
کد خبر: 4169412
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر

اجرای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» در گلستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با اشاره به اجرای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» در سطح استان، گفت: در این طرح با انتخاب مسجدهای شاخص و پرمخاطب سطح استان و اجرای منبرهای تخصصی مرتبط با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در احیای این سنت حسنه در استان تلاش شده است.

حجت الاسلام دیلم دبیر ستاد امر به معروف در گلستانحجت‌الاسلام محمد دیلم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر گفت: تبلیغ، روح و حقیقتی است که باید در تمام نظامات جلوه‌گری کند، لذا لازمه تبلیغ درست نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه بوده که باید در تمامی مسائل بالاخص امر به معروف و نهی از منکر برای جذب آحاد جامعه به درستی صورت بگیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان به اجرای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» در سطح استان اشاره و اظهار کرد: در این طرح با انتخاب مساجد شاخص و پرمخاطب سطح استان و اجرای منبرهای تخصصی مرتبط با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در احیای این سنت حسنه تلاش کردیم.

حجت‌الاسلام دیلم به فعالیت و همکاری ارگان‌های هم راستا اشاره کرد و افزود: با برگزاری جلسات متعدد با حوزه علمیه و ارگان‌هایی که نهاد امر به معروف در آنها فعال بوده همچون جهاددانشگاهی، بنیاد شهید، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات و... زیرساخت‌های لازم برای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» را فراهم ساخته و با همکاری آنان شورای امر به معروف مساجد سازماندهی و آماده فعالیت هستند.

وی به منویات رهبری که می‌فرماید «هر جا مردم به میدان آمده‌اند ما پیشرفت کردیم» گفت: بدین منظور ما با ثبت 70 تشکل مردمی (27 تشکل برای بانوان و 43 تشکل برای آقایان) به فعال‌سازی تشکل‌ها در راستای امر به معروف و نهی از منکر پرداخته‌ایم.

انتهای پیام
captcha