بهره‌برداری از ۱۵ مدرسه در سمنان
کد خبر: 4169419
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

بهره‌برداری از ۱۵ مدرسه در سمنان

استاندار سمنان از بهره‌برداری ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در این استان همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدرسه

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امروز، 26 شهریور در آیینی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور، با بیان اینکه ۱۵ طرح نظام تعلیم و تربیت در استان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: خانواده و آموزش و پرورش ۲ بازوی توانمند برای رشد نسل آینده هستند.

وی با اشاره به اینکه نقش آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در سطح جامعه بسیار سازنده است، اظهار کرد: هرچه در حوزه آموزش و پرورش هزینه شود، سرمایه‌گذاری مطلوب است.

هاشمی با اشاره به اینکه در بحث نوسازی، تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس و راه‌اندازی مدارس جدید، استان سمنان با مشارکت خیران عملکرد مطلوب دارد، متذکر شد: ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی استان طی این آیین به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در بحث تولید محتوا و ارتباط‌گیری مدیران مدارس با دانش‌آموزان نیز در استان سمنان اقدامات خوبی در دست اقدام است یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق تأکیدهای رییس جمهور در خصوص افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش و به ویژه در مدارس استان در دستور کار قرار گیرد.

امیرحسین قزوینیان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز درباره طرحهای افتتاحی امروز یادآور شد: در قالب این طرحها ۵۰ کلاس درس به نظام تعلیم و تربیت در استان افزوده شد.

 وی افزود: زیربنای تعداد طرحهای افتتاحی امروز در استان در مجموع هشت هزار و ۱۶۳ مترمربع است و ۷۰ درصد این طرحها از طریق مردمی‌‍سازی به سرانجام رسیده است.

انتهای پیام
captcha