جمع‌آوری ۳ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 4171484
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

جمع‌آوری ۳ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد شهرستان خورش رستم گفت: در جشن عاطفه‌ها در بخش خورش رستم با کمک و همراهی خیران و آحاد مردم، تا کنون بیش از سه میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

جشن عاطفه‌هابه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، محمدباقر محمدی، رئیس کمیته امداد شهرستان خورش رستم، چهارم مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها با برپایی ۷ پایگاه در بخش خورش رستم برگزار شد تا مشارکت خیران، نیکوکاران و آحاد مردم را برای کمک‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت شاهد باشیم.

وی از همراهی مسئولان در برگزاری این جشن قدردانی کرد و گفت: در میعادگاه نماز جمعه با همراهی امام جمعه بخش هشتجین، فرمانده سپاه و بخشدار این بخش، جمع‌آوری کمک‌های مردمی را شاهد بودیم.

وی مجموع مبالغ جمع‌آوری شده اعم از نقدی و غیرنقدی را نزدیک به ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم با توزیع این کمک‌ها در بین دانش‌آموزان نیازمند، سال‌تحصیلی پر خیر و برکتی را شاهد باشیم.

محمدی اعلام کرد: روحیه مردم این منطقه سرشار از عاطفه و احساسات پاک نسبت به هم‌نوع است که این امر زمینه کمک‌رسانی و مددرسانی را در مناسبت‌های مختلف به ویژه جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری فراهم کرده است.

انتهای پیام
captcha