همایش ۶ هزار نفری جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب در ساری برگزار شد
کد خبر: 4171560
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

همایش ۶ هزار نفری جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب در ساری برگزار شد

همایش ۶ هزار نفری جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، بسیجیان، دانش‌آموزان و مسئولان در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

همایش 6 هزار نفری جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، همایش 6 هزار نفری جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین بسیجیان، دانش‌آموزان، مسئولان استانی و شهری در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

در این همایش پس از اجرای سرود توسط گروه دانش‌آموزان دختر شهرستان مرکز مازندران در خصوص گام دوم انقلاب، حرکت نمادین انتقال پرچم از گام اولی‌ها به گام دومی‌ها به نمایش درآمد.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین، در این همایش به تبیین دو موضوع جنگ و دفاع پرداخت و گفت: بر اساس آموزه دین اسلام، ما هیچ‌گاه آغاز گر جنگ نبوده‌ایم، بلکه در مقابل هجوم وحشیانه صدام با همکاری همه اشرار عالم با دست خالی از حیثیت، ناموس، میهن و هویت اسلامی و انسانی دفاع کردیم.

وی افزود: منطق حاکم بر دفاع مقدس مبتنی بر منطق مکتب سیدالشهدا(ع) و اسلام پیروز در جنگ نابرابر جهانی علیه ملت است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین 8 سال دفاع مقدس را تکرار 8 سال ماجرای کربلا و عاشورا خواند و ملت مومن و همراه را وارث ارزش‌ها و دین خدا دانست و افزود: جنگ ما، جنگ تن به تن یا ادوات با ادوات نبود، جنگ تن با ادوات دشمن بود و این‌گونه ایستادگی 8 ساله، جهان را وادار به پدیرش قطع نامه کرد.

یادگار 8 سال دفاع مقدس مقاومت را عامل پیروزی برای تصاحب عزت خواند و با اشاره به فرامین ولی امر زمان مبنی بر رسیدن به قله خاطرنشان کرد: ما با تدبیر، اراده، مقاومت و ایستادگی به قله خواهیم رسید.

سردار معروفی اظهار کرد: دومین عامل عزت سربلندی و پیروزی، ناموس پرستی جوانان و مردم ایران است. شهدا شعار زن، زندگی، آزادگی را با غیرت خود که برگرفته از عاشورا و مکتب سیدالشهدا است به عمل تبدیل کردند و امروز زنان، دختران، ملت و جامعه ما از امنیت و عزت برخوردارند.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین وحدت حول ولایت را عامل دیگر و رمز اصلی پیروزی در دفاع مقدس برشمرد و افزود: مدیران برای موفقیت در امورات اجرایی، درس دفاع مقدس را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی ایمن‌سازی را دیگر درس تاریخی دفاع مقدس خواند و ادامه داد: ایمن‌سازی کشور فوق العاده هوشمند است که در صورت حماقت دشمن، دشمن در هر فضا و محیط سرنگون شده و شکست خواهد خورد.

سردار معروفی ولایت‌باوری رزمندگان در جبهه و تطبیق خود با امام را عامل عزت و ماندگاری یاد کرد و گفت: ولایت‌باوری مدارج بالای ولایتپذیری و ولایت‌مداری عملی است.

انتهای پیام
captcha