دوره آموزشی حفظ قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4173423
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

دوره آموزشی حفظ قرآن برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه دوره آموزشی حفظ قرآن کریم ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌کند.

رسول قاسمی علوم پزشکی کرمانشاه

رسول قاسمی، رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن ویژه دانشجویان علاقه‌مند به حفظ در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: دوره آموزش تخصصی حفظ توسط مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه با حضور اساتید برجسته از نیمه دوم آبان برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از اهدافی که ما از برگزاری دوره‌های آموزشی اینچنین دنبال می‌کنیم ایجاد نشاط معنوی و ارتقای مهارت‌های قرآنی با برپایی برنامه‌های تخصصی و برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی تصریح کرد: ما به دنبال شناسایی و استعدادیابی حفاظ در فضایی منسجم در قالب برگزاری دوره‌های تخصصی هستیم.

مسئول مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه افزود: سعیمان در این مرکز قرآنی بر این است تا آموزش‌های تخصصی با حضور اساتید شاخص و منتخب برنامه‌ریزی و اجرا شود. برای تمامی دوره‌های تخصصی و آموزشی گواهینامه پایان دوره صادر و به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود.

وی در پایان برگزاری دوره‌های تخصصی را از اهم برنامه‌های قرآنی مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه دانست و گفت: اولویت برپایی دوره‌های آموزشی با حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است که امیدواریم مجموع برگزاری این دوره‌های منجر به تربیت چهره‌های قرآنی شود که خود سفیران انتقال مفاهیم قرآنی به جامعه هستند.

انتهای پیام
captcha