تأکید نجباء بر پایان رژیم صهیونیستی و حمایت حشدالشعبی
کد خبر: 4173630
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
ادامه واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات طوفان الاقصی؛

تأکید نجباء بر پایان رژیم صهیونیستی و حمایت حشدالشعبی

عملیات امروز گروه‌های فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده‌ گروه‌های مقاومت در سطح منطقه مواجه شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه نجباء، جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در واکنش به عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: امروز امت اسلامی یکی از ایام‌الله را تجربه کرد که مجاهدان فلسطینی آن را رقم زدند.

این جنبش تأکید کرد: مجاهدان فلسطینی امروز نشانه‌های پایان این غده سرطانی و این رژیم رو به احتضار و زوال را در سرزمین مبارک ترسیم کردند و افتخار آفریدند. امروز شما ضمن خونخواهی، ایستاده بر عهد خود پیشروی می‌کنید و دشمن را به عقب می‌رانید و پا بر سر آنان می‌نهید.

شیخ علی الاسدی، رئیس شورای سیاسی جنبش نُجَباء هم در سخنانی تأکید کرد: بار دیگر درخشان‌ترین تصاویر وعده الهی در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی به‌دست دلاورمردان مقاومت رقم خورده است. این امر همچنین نشان‌دهنده بصیرت رهبری حکیم (امام خامنه‌ای) است که زوال اسرائیل را پیش‌بینی کرد.

وی افزود: این طوفانی است که تمام داشته‌های اسرائیل را از بین می‌برد و مردان مقاومت فلسطین بدانند که ما در کنارشان هستیم.

حشدالشعبی: پیروزی در سرزمین‌های فلسطین ثمره خون شهید سلیمانی است

سازمان حشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای افزود: پیروزی‌ای که اکنون در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به دست می‌آید، حاصل کار طولانی و راه مقدسی است که با خون پاک همه شهدا به‌ویژه دو سردار شهید پیروزی، سردار «حاج قاسم سلیمانی» و سردار «ابومهدی المهندس» که در همه میدان‌ها و جبهه‌ها برای حمایت از عدالت و انسانیت در برابر بی‌عدالتی، ظلم و تجاوز جان خود را فدا کردند، هموار شده است.

حشدالشعبی در این بیانیه آورده است: پیروزی چشمگیر و باشکوه مقاومتِ دلاور فلسطین که در سپیده دمی فراموش‌نشدنی لانه‌های ناامیدی و شرارت صهیونیستی را ویران کرد، دل مؤمنان در اقصی نقاط جهان را گرم کرد. این سپیده‌دم شاهدی بر قدرت و اقتدار فلسطینی‌ها خواهد ماند که به دلیل کمی تعداد تسلیم نشدند و از پیروزی دست نکشیدند بلکه به قول خودشان «طوفان الاقصی» به راه انداختند که صهیونیست‌ها را در خود فرو برد و ظلم و ستم آن‌ها را تحقیر کرد و قدرت آن‌ها را شکست و بینی آن‌ها را به خاک مالید.

این بیانیه اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی پاسخ قاطع و صدای مخالفت با تمامی حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و مردم ما در قدس اشغالی است.

حشدالشعبی افزود: ما در این لحظه تاریخی حمایت کامل خود را از برادران قهرمانِ مقاومت اعلام می‌کنیم و دستان آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم و آن‌ها را به پایداری و استقامت دعوت می‌کنیم و همچنین از همه مردم و آزادگان جهان می‌خواهیم که از مردم فلسطین در مسئله عدالت و دفاع از سرزمین و مقدساتشان حمایت کنند.

حماس: چند افسر عالی‌رتبه صهیونیست در اسارت ماست

صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت که جنبش متبوعش در نبرد طوفان الاقصی شمار زیادی از صهیونیست‌ها از جمله چند افسر عالی رتبه را به اسارت گرفته است.

وی با بیان اینکه ما به مبارزه تا آزادی سرزمین خود ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: این حق ملت فلسطین است که آزادانه و با عزت و کرامت زندگی کند.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که مقاومت و در رأس آن گردان‌های قسام، هرگز در برابر هتک حرمت مقدسات خود سکوت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه هرگز ادامه محاصره غزه یا تعرض به اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی را بر نمی‌تابیم، بیان کرد که «در نبرد جاری شمار زیادی از مبارزان مقاومت به شهادت رسیده و در مقابل شمار زیادی از صهیونیست‌ها نیز به هلاکت رسیده یا اسیر شدند.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی همچنان در اوج خود قرار دارد و آزادی اسرای فلسطینی بسیار نزدیک است.

وی در ادامه تأکید کرد که دشمن صهیونیستی مقاومت، ملت و مقدسات فلسطین در غزه و کرانه باختری را مورد حمله قرار داده است.

العاروری گفت که اطلاعاتی در اختیار داشتیم که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حمله به غزه و کرانه باختری آماده می‌کرد.

وی تصریح کرد که تمامی احتمالات وارد است و ما برای آن آمادگی کامل داریم، از جمله حمله زمینی دشمن صهیونیستی به غزه و این بهترین گزینه برای مقاومت است.

وی بیان کرد که تماس‌های زیادی از طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای با رهبران حماس برقرار شده و نبرد تازه در آغاز خود قرار دارد.

انتهای پیام
captcha