برپایی دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در بجنورد
کد خبر: 4174481
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

برپایی دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در بجنورد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان‌شمالی از برپایی دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای مشمولان وظیفه سپاه در استان خبرداد.

سید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیسید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: طبق تفاهم‌نامه سازمان دارالقرآن الکریم با ستاد فرماندهی کل قوا، دوره آموزشیاری قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی ویژه مشمولان وظیفه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخورداری 25 نفر از آموزش‌های لازم، ادامه داد: این دوره با هدف تربیت آموزشیار قرآن کریم و به مدت ۸۴ ساعت آموزشی و با تدریس دروسی اعم از روش تدریس روخوانی و روانخوانی، آموزش روش کارورزی «بخش خوانی» کلمه خوانی و روانخوانی (قرائت تحقیق آموزشی) احکام عمومی و احکام قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان این دوره به پذیرفته‌شدگان گواهینامه تربیت آموزشیار قرآن کریم اعطا می‌شود، گفت: این دوره در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف اشاعه و ترویج مفاهیم قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha