اعلام حمایت طلاب و روحانیون بندرگز از اقدامات جبهه مقاومت
کد خبر: 4174556
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

اعلام حمایت طلاب و روحانیون بندرگز از اقدامات جبهه مقاومت

جمعی طلاب و روحانیت بندرگز با حضور امام جمعه بندرگز و رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان امروز، 19 مهرماه مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) حمایت خود را از فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کردند.

اعلام حمایت طلاب و روحانیون بندرگز از مردم فلسطین در حوزه علمیه امام باقر ع بندرگزبه گزارش ایکنا از گلستان، جمعی طلاب وروحانیت بندرگز با حضور امام جمعه بندرگز و رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان امروز، 19 مهرماه مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) حمایت خود را از فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کردند.

حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه بندرگز در این مراسم با بیان اینکه قدرت پوشالی رژیم صهیونستی رو به زوال است، گفت: بیش از چند دهه رژیم صهیونستی با غارت اراضی فلسطینی هرگونه ظلم و ستمی را به مردم بی‌دفاع فلسطین روا داشتند و اینک جبهه مقاومت و مردم فلسطین زیر بار زور نخواهند رفت و انتقام سختی را از صهیونیست خواهد گرفت.

امام جمعه بندرگز با بیان‌ اینکه ملت فلسطین مظلوم‌ترین ملت‌هاست، تأکید کرد: امروز با اقدامات شجاعانه جبهه مقاومت هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شد و رزمندگان فلسطینی با وجود همه محدودیت‌ها توانستند با تهیه سلاح و برنامه‌ریزی مناسب، در برابر دشمن بایستند.

حجت‌الاسلام شهابی بزرگترین دستاورد عملیات طوفان‌الاقصی را ناتوانی رژیم صهیونستی را در تأمین امنیت یهود دانست و گفت: با هوشیاری امام راحل(ره) در اوایل انقلاب و امروزه مقام معظم رهبری پرده از جنایات اسرائیل برداشته شد و مردم ما فلسطین را دوست داشته و از آنها حمایت می‌کنند لذا وظیفه امروز ما همچون گذشته، حمایت در زمینه‌های مختلف است، کمااینکه رژیم اسرائیل نیز از سوی دوستان خود با تمام ابزار و منابع حمایت می‌شود.

در پایان مراسم طلاب و روحانیون با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه خود را از جبهه مقاومت اعلام داشتند.

انتهای پیام
captcha