عملیات طوفان‌الاقصی برای همه مستضعفان عالم امیدبخش است
کد خبر: 4174617
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

عملیات طوفان‌الاقصی برای همه مستضعفان عالم امیدبخش است

امام‌ جمعه اهل سنت ارومیه گفت: عملیات طوفان‌الاقصی به معنای واقعی کلمه برای همه مستضعفان عالم امیدبخش بوده و موجی از غرور، عزت‌نفس و خودباوری را به ارمغان آورد.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیهماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌ جمعه اهل‌ سنت ارومیه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اینکه، قیام جبهه مقاومت علیه رژیم سراسر ظلم، جور و تجاوز را نویدبخش پیروزی دانست گفت: این عملیات برای تمامی آزادی‌خواهان و تمامی حامیان ملت مظلوم از هر جهت مهم بوده و قابلیت پرداختن و تحلیل دارد.

وی با بیان اینکه، امیدوار هستیم این حرکت مقتدرانه سبب حذف کامل رژیم صهیونیستی شود، ادامه داد: بدون‌ تردید قیام طوفان‌الاقصی، مستکبران عالم به ویژه رژیم صهیونیستی را مات و متحیر کرده است، چراکه قدرت ایمان، اتحاد و همبستگی امت اسلام را به منصه ظهور می‌رساند.

کلشی‌نژاد با اشاره به اینکه هیچ قدرتی هرچند که تا دندان مسلح باشد، توان این را ندارد در مقابل اتحاد و همبستگی مسلمانان ایستادگی کند، گفت: بارها این موضوع را در تاریخ جهان و اسلام تجربه کرده‌ایم، که اگر مسلمانان با یکدیگر اتحاد داشته باشند می‌توانند مقتدرترین دشمنان خود را با شکست سنگینی روبه رو کنند.

امام‌ جمعه اهل سنت ارومیه اضافه کرد: امیدوار هستیم با این قیام و خیزش ملت فلسطین زمین از اثر این جرثومه فساد و تبعیض و تباهی پاک شود و در نهایت شاهد شویم قبله نخست مسلمانان به جهان اسلام برگردد.

انتهای پیام
captcha