نشست خبری مدیرکل ارشاد مازندران برگزار شد
کد خبر: 4175533
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

نشست خبری مدیرکل ارشاد مازندران برگزار شد

نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به‌ مناسبت اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر در ساری برگزار شد.

نشست خبری مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر، مدیرکل ارشاد مازندران روز گذشته، 23 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: مازندران به‌عنوان قطب گردشگری کشور محسوب می‌شود که هنوز نتوانستیم از این ظرفیت آنگونه که باید استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نیاز است با برنامه‌ریزی دقیق و نگاه مطلوب راه‌های ارتقای صنعت گردشگری را حفظ کنیم، افزود: باید بتوانیم در حوزه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی از این ظرفیت استفاده کنیم‌.

آهنگر تصریح کرد: در اعتلای صنعت گردشگری عوامل مختلفی دخیل هستند و در این میان رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی، معرفی جاذبه‌ها، امکانات و توانمندی‌ها موثر عمل کنند.

مدیرکل ارشاد مازندران با بیان اینکه فعالان رسانه در استان در یک تعامل رسانه‌ای مناسب به گردشگری کشورهای حاشیه خزر کمک کنند، خاطرنشان کرد: نیاز است در حوزه گردشگری مطالعات تخصصی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در برگزاری این رویداد بهینه‌سازی مدیریت شهری را مدنظر قرار دادیم و همه تلاش بر این بود از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر استفاده شود که در این زمینه رسانه‌هه نقش کلیدی دارند.

آهنگر با اشاره به اینکه  تعامل رسانه و گردشگری باید دوسویه باشد، افزود: ضرورت برگزاری چنین جشنواره‌‌هایی همچون خزر را در استان می‌دیدیم.

مدیرکل ارشاد مازندران ادامه داد: اختتامیه جشنواره خزر روز پنج‌شنبه، ۲۷ مهرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha