تجمع طلاب ارومیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4176134
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

تجمع طلاب ارومیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

اجتماع طلاب و روحانیون ارومیه با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران همچنین مردم انقلابی شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام فیاضیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 26 مهر در تجمع طلاب و روحانیون در اعتراض به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، گفت: ابعاد مختلف تحولات سرزمین‌های اشغالی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی باید برای جهانیان روشن شود که انعکاس این اقدامات ددمنشانه به خودی خود یک جهاد بزرگ است، چون باعث می‌شود جهان علیه این رژیم بی‌رحم برخیزد.

وی گفت: رزمندگان فلسطینی به واسطه اینکه از روحیه شهادت‌طلبانه برخوردار هستند، عملیات غافلگیرانه‌ای به نام طوفان‌ الاقصی علیه اشغالگران غاصب انجام دادند، که در طول مبارزات مردم فلسطین، به معنای واقعی کلمه نقطه عطف محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه عملیات مورد اشاره و نحوه انجام آن رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد، افزود: سران رژیم به غافلگیرشدن در این عملیات و تلفات سنگینی که مرتکب شدند، اعتراف کردند، به همین دلیل درصدد انتقام‌جویی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: دشمن برای اینکه اثبات کند از خوی وحشی‌گری برخوردار بوده و بویی از انسانیت نبرده است، از هیچ گونه خون، خونریزی و جنایت ابایی ندارد، حتی از این نیز واهمه ندارد که چهره‌‌اش زشت و غیرقابل تحمل از خود در جامعه جهانی ایجاد کند.

وی ادامه داد: بنابراین رژیم صهیونیستی دست به جنایت دیگری زده و زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشیده و خوی خونخواری و جنایت‌کار خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه امروز شاهد هستیم جهان اسلام در حمایت از مبارزان و مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده و شعار حمایت از فلسطین و غزه را می‌دهند، گفت: خوشبختانه امت اسلامی در دفاع از فلسطین بیدار و جدی بوده و مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می‌داند.

انتهای پیام
captcha