آموزش اشتغال برای ۴۲ مددجوی کمیته امداد در سرعین
کد خبر: 4176993
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

آموزش اشتغال برای ۴۲ مددجوی کمیته امداد در سرعین

رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ مددجوی کارآفرین در شهرستان سرعین از دوره‌های آموزشی، مهارتی و اشتغال‌زایی بهره‌مند شدند.

اشتغالبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، مرتضی هوشمند، رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین، ۲۹ مهرماه در سی و هفتمین جلسه شورای مدیران کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ مددجوی کارآفرین در شهرستان سرعین از دوره‌های آموزشی، مهارتی و اشتغال‌زایی بهره‌مند شدند و از بین آن‌ها هشت نفر به نقطه خودکفایی رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۵۴ طرح تولیدی و اشتغالزایی مددجویان به بانک‌های عامل معرفی شدند که مبلغ تسهیلات آن‌ها ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرعین تصریح کرد: تاکنون ۲۱ نفر از مددجویان از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد استفاده کرده و پرداخت تسهیلات سایر طرح‌های اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل در حال انجام است.

هوشمند معوقات مددجویان سرعین را به صندوق امداد ولایت صفر اعلام کرد و گفت: از ارسال دستگاه صدور کارت بانکی امداد ولایت برای مددجویان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه مسکن نیز دو تفاهمنامه با سپاه به امضا رسیده که این واحد‌ها در مرحله نازک‌کاری و فونداسیون هستند و تلاش بر این است تا هرچه سریع‌تر تحویل مددجویان شوند.

انتهای پیام
captcha