اجرای طرح قرآن و عترت در شهر زیرزمینی
کد خبر: 4178483
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
سیفی خبر داد:

اجرای طرح قرآن و عترت در شهر زیرزمینی

دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه شورا در متروی تهران از اجرای طرح قرآن و عترت در شهر زیر زمینی و ‌راه‌اندازی دارالقرآن مرکزی در مجموعه مترو تهران خبر داد.

مهدی سیفی، دبیر شورای‌عالی قرآن و عترت شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا‌، با اشاره به  برگزاری جلسه شورای قرآن و عترت در متروی تهران با حضور مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: تشکیل شورای عالی قرآن و عترت با حمایت شهردار تهران چندماهی است که مورد توجه قرار گرفته و طرح قرآنی مصوبه شورای‌عالی قرآن و عترت شهرداری تهران آماده اجرا در تمامی مناطق و سازمان‌های شهرداری است.

دبیر شورای‌ عالی قرآن و عترت شهرداری تهران اظهار کرد: یکی از موضوعات این جلسه برگزاری کرسی‌های قرآنی در ایستگاه‌های مترو بود که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لذا با توجه به اینکه روزانه بیش از یک‌و‌نیم میلیون مسافر در مترو تهران تردد می‌کنند برپایی این کرسی‌ها می‌تواند سبب انس سمعی یا بصری با قرآن کریم شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم به‌زودی این طرح را آغاز کنیم تا کرسی‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان به اوج برسد. در این جلسه مدیریت شرکت بهره‌برداری مترو نیز آمادگی خود را در جهت اجرای طرح‌های قرآنی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در این خصوص اعلام کرد. 

سیفی با بیان اینکه این جلسه مصوباتی داشت، افزود: برگزاری منظم جلسات حداقل ماهی یک‌بار، راه‌اندازی دارالقرآن مرکزی در مجموعه مترو، ارائه طرح‌های قرآنی و جمع‌آوری و ارائه اطلاعات کارمندان قرآنی در مجموعه مترو ازجمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha