وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد فرودگاه بیرجند شد
کد خبر: 4179558
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد فرودگاه بیرجند شد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، ۱۲ آبان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

وزیر ارشاد در فرودگاه بیرجند

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، ۱۲ آبان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

اسماعیلی در بدو ورود به خراسان جنوبی طی سفر دو روزه خود مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

امروز وزیر ارشاد از پروژه تالار بزرگ شهر بیرجند بازدید خواهد کرد و حضور در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان خراسان جنوبی از جمله دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان خراسان جنوبی است‌.

از دیگر برنامه‌های وزیر ارشاد در سفر به خراسان جنوبی می توان به دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان حوزه قرآن و مسجد، بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی استان و حضور در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی استان و بازدید از موزه شهید رئوفی فر و دیدار با خانواده این شهید گرانقدر اشاره کرد.

اسماعیلی در روز شنبه، ۱۳ آبان با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی دیدار خواهد کرد و افتتاح پروژه خانه فرهنگ و بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان استان از دیگر برنامه‌های ایشان است.

گفتنی است، وزیر ارشاد در راهپیمایی یوم‌الله ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع مردم انقلابی بیرجند به سخنرانی خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام
captcha