رسانه‌ها یاری‌دهنده مراکز قرآنی در تبلیغات باشند
کد خبر: 4179710
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
در گفت‌وگو با ایکنا بیان شد

رسانه‌ها یاری‌دهنده مراکز قرآنی در تبلیغات باشند

مسئول مؤسسه مهد «بهار قرآن» اراک با بیان اینکه تبلیغات جذاب و گسترده عاملی مهم برای جذب مخاطب است، گفت: در این عرصه همه عناصر تبلیغاتی همچون رسانه‌ها، کانال‌ها و گروه‌های متعدد قرآنی باید کمک حال مؤسسات، خانه‌ها و مهدهای قرآن باشند.

مؤسسه مهد بهار قرآن اراک

بهارالسادات رفیعی، مسئول مؤسسه مهد «بهار قرآن» اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: فعالیت این مرکز قرآنی قبل از شیوع کرونا در سال 98 به صورت حضوری آغاز شد، اما پس از فراگیر شدن این بیماری کلاس‌های قرآن به سمت مجازی شدن پیش رفت.

وی ادامه داد: پس از اتمام کرونا و تغییر ایجاد شده در محل سکونت از داشتن مکان ثابت برای برگزاری کلاس محروم هستم؛ از این رو فعالیت‌ها همچون گذشته به صورت مجازی ویژه خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

رفیعی با بیان این مطلب که کلاس‌ها در رشته روخوانی و حفظ برگزار می‌شود، اضافه کرد: بسیاری از قرآن‌آموزان علاقه دارند کلاس‌ها به صورت حضوری باشد، که اگر مسئولان در این راستا مؤسسه را حمایت کنند، قطعاً می‌توان نتیجه بهتری را رقم زد. علاوه بر این برخی دیگر حتی از قرآن‌آموزان شهرهای دیگر علاقه به برگزاری کلاس‌های مجازی دارند که این مطلب نشان از این دارد که فعالیت مراکز قرآنی در دو بخش حضوری و مجازی باید تقویت شود.

وی در خصوص آموزش حفظ کودکان چهار تا شش سال نیز گفت: برای قرآن‌آموزان خردسال آموزش به صورت قصه، شعر و بیان احادیث انجام می‌شود. به کارگیری روش‌های نوین حفظ آنان را به فراگیری علاقه‌مندتر می‌کند. امروز این افراد که نسل آینده را تشکیل می‌دهند از اهمیت بیشتری برخوردارست و با ایجاد انگیزه و تشویق باید از دلزدگی و دلسردی آنان جلوگیری کرد.

رفیعی تبلیغات قرآنی جذاب و گسترده را عاملی مهم برای جذب مخاطب دانست و بیان کرد: در این عرصه همه عناصر تبلیغاتی همچون رسانه‌ها، کانال‌ها و گروه‌های متعدد قرآنی باید کمک حال مؤسسات، خانه‌های قرآنی و مهدهای قرآنی باشند. حتی می‌توان برای تبلیغ این مراکز از نصب بنر و پوستر در سطح شهر نیز بهره گرفت.

مسئول مؤسسه مهد «بهار قرآن» اراک در پایان بیان کرد: ثبت‌نام جهت شرکت در کلاس‌های قرآنی انجام می‌شود. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09962716191 تماس گرفته یا از طریق لینک @ostad_rafiee با مؤسسه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha