غزه گورستان سربازان صهیونیستی خواهد شد
کد خبر: 4179752
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
آیت‌الله فلاحتی:

غزه گورستان سربازان صهیونیستی خواهد شد

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان گفت: یکی از اثرات مظلومیت در کنار مجاهدت این است که امروز رهبران دنیا باورشان شده است که در برابر مقاومت نوجوانان و جوانان فلسطینی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. اگر روزی اسرائیل غاصب و نظامیانش حمله زمینی را گسترده کنند بدانند غزه میدان گورستان برای سربازان صهیونیستی خواهد شد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان، امروز، 13 آبان‌ماه در مراسم روز ملی استکبارستیزی که با حضور پر شور مردم رشت در میدان شهدای ذهاب با وجود بارش شدید باران برگزار شد، اظهار کرد: امسال روز مبارزه با استکبار جهانی و روز پرنشاط دانش‌آموز با قیام نوجوانان و جوانان فلسطین همزمان شده است.

وی با یادآوری اینکه فلسطین پاره تن امت اسلام است، افزود: امسال جوانان و نوجوانان در دنیا قلب‌هایشان مالامال از نفرت و انزجار نسبت به وحشی‌های جهان است؛ استکبار جهانی به پرچمداری ایالات متحده که نمادی از وحشی‌گری جهانی است و در فلسطین نسل‌کشی می‌کند، کودکان و زنان را در بیمارستان و محل‌های امن می‌کشد.

امام جمعه رشت با اشاره به طوفان الاقصی گفت: جوانان و نوجوانان و مردم عزیز فلسطین سرانجام پس از 75 سال ضربه سهمگینی را به استکبار جهانی و صهیونیسیم‌های غاصب وارد کردند و این ضربه که از جوانان و نوجوانان فلسطینی خورده‌اند آنها را تا مدت‌ها در بیهوشی فرو برده است. استکبار خود را آماده می‌کرد با جمهوری اسلامی ایران مبارزه کند، اما در این نبرد نابرابر فهمیدند در برابر غزه و جوانان غزه مانده‌اند و متوقف شده‌اند، باور کردند مردم ایران در معادلات سیاسی و تهدیدهای آنان نمی‌گنجند.

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: استکبار جهانی متوجه شد که در یک استان با جمعیت دو میلیون و 200 نفری مانده، جبهه غربی و عبری و همپیمانان آنها شکستی که در این دوره خورده‌اند را تا سال‌ها برایشان کافی است و آتش به خرمن وجود آنان زده است، لذا این نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت و مقاومت جوانان فلسطینی است.

وی بیان کرد: در ماه‌های اخیر برخی از کشورهای به ظاهر با رهبران مسلمان تلاش می‌کردند با رژیم جعلی اسرائیل ارتباط برقرار کنند، اما این حرکت معنادار جوانان فلسطینی تا سال‌ها سیلی محکمی به رهبران این کشورها زد، به‌طوری که دیگر میل ارتباط با این کشورها را نخواهند داشت. کشورهایی هم که تا چندی پیش روابط برقرار کرده بودند، در حال عقب‌نشینی هستند و حتی به فکر معادلات نظامی با آنها هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شما جوانان ایرانی نماد اقتدار و مقاومت در برابر ظلم جهانی هستید که جوانان فلسطینی به شما اقتدا کردند، تصریح کرد: جوانان در این دوره تاریخی و مجاهدت فلسطینی و خشم مسلمانان فهمیدند جمهوری اسلامی ایران از حقانیت برخوردار است؛ سال‌ها جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کرد که آمریکا خوی درندگی دارد و آنچه انجام می‌دهد برگرفته از وحشیگری و درندگی است تا جایی که همین چند روز، یکی از رجال سیاسی آنها برای کمک و هم‌فکری سه بار به اسرائیل سفر کرده است.

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: این حرکت‌های سیاسی وحشیانه رهبران امروزه دنیا به شما یاد می‌دهد که آمریکا و رهبران آن را بهتر بشناسید و بدانید ملت ایران که بیش از 30 سال است با آمریکا مبارزه می‌کند، بر مبنای عقلانیت است. امروز مردم آمریکا، انگلیس و فرانسه و بیش از 150 کشور دنیا فهمیدند که آمریکا می‌خواهد نسل انسان را نابود کند، لذا جوانان و نوجوانان هر چه بر تاریخ این قدرت‌ها می‌گذرد آگاه‌تر می‌شوند و با اقتدار در برابر آنها می‌ایستند.

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان ادامه داد: امروز در این کشور جوانان و نوجوانانی هستند که باور دارند سخن امام راحل مبنی بر آمریکا شیطان اکبر بوده و دستش به خون ملت‌ها آغشته است، بر مبنای حقانیت و منطق است. هر انسان آزاده و قوی با دیدن صحنه‌های مهیب فلسطین درمی‌یابد که دنیا در دست چه یاغی‌گرانی است، امروز یاد شما جوانان همیشه ماندگار است که شعار ضد استکباری سر می‌دهید.

امام جمعه رشت با اشاره به حمایت دنیا از مردم مظلوم فلسطین گفت: یکی از اثرات مظلومیت در کنار مجاهدت این است که امروز رهبران دنیا باورشان آمده در برابر مقاومت نوجوانان و جوانان فلسطینی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. اگر روزی اسرائیل غاصب و نظامیانش حمله زمینی را گسترده کنند بدانند غزه میدان گورستان برای سربازان صهیونیستی خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به شهادت مظلومانه نوجوانان و جوانان، کودکان و زنان فلسطین تصریح کرد: امروز خشم ملت‌ها، جبهه مقاومت، جوانان و نوجوانان ایرانی همه متوجه آمریکا و صهیونیست است، از همین‌ جا قیام ملت ایران و پیام جوانان و نوجوانان ایرانی را به اطلاع جوانان و نوجوانان مجاهد می‌رسانیم و می‌گوییم ملت ایران تا پای جان در کنار شما ایستاده‌اند و شما را فراموش نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha