شناخت امام زمان(عج) از عوامل مهم زمینه‌سازی ظهور است
کد خبر: 4180263
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

شناخت امام زمان(عج) از عوامل مهم زمینه‌سازی ظهور است

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان کرمان با بیان اینکه معرفت‌افزایی نسبت به حضرت ولی‌عصر(عج) از مسائل مهم برای زمینه‌سازی ظهور است، گفت: در آیات و روایات متعدد در مورد حکومت جهانی امام زمان(عج) بسیار سخن گفته شده است و از آن با عنوان دولت کریمه یاد می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی‌عربپور مدیر ستاد اقامه نماز کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان کرمان، امروز، ۱۵ آبان‌ماه در همایش «گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» در دانشگاه فرهنگیان کرمان، توجه ویژه به عوامل زمینه‌ساز ظهور را ضروری دانست و گفت: معرفت‌افزایی نسبت به حضرت ولی عصر(عج) از مسائل مهم برای زمینه‌سازی ظهور است.

وی با بیان اینکه نهادهای مختلف برای شناخت امام زمان(عج) در جامعه اقدامات مختلف فرهنگی انجام می‌دهند، افزود: بالغ بر ۱۰۰ کتاب در ابعاد شخصیت امام زمان(عج)، نشانه‌های منتظران و... به چاپ رسیده و دوره‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

عربپور همایش «گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» را از جمله برنامه‌های آموزشی در راستای شناخت حضرت مهدی(عج) دانست و ادامه داد: در آیات و روایات متعدد در مورد حکومت جهانی امام زمان(عج) بسیار سخن گفته شده است و از آن با عنوان دولت کریمه یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حکومت جهانی امام زمان(عج) پرچم اسلام به‌عنوان دین برتر افراشته شده و اسلام بر سایر ادیان غلبه می‌یابد، اظهار کرد: عزت اسلام و مسلمانان در دولت کریمه بسیار برجسته است.

حجت‌الاسلام عربپور در پایان با اشاره به وضعیت مسلمانان در غزه، اظهار کرد: امروز وضعیت مسلمانان مناسب نیست و امیدواریم به زودی با ظهور حضرت مهدی(عج) دولت کریمه تشکیل و عزت مسلمانان در جهان محقق شود. منتظران نیز در هر ملیت و لباسی باید نسبت به دعوت دیگران به این دولت اقدام کرده و مقدمات تشکیل این دولت را محقق کنند.

انتهای پیام
captcha