برپایی رویداد تولید محتوای دیجیتال در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4180519
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

برپایی رویداد تولید محتوای دیجیتال در خراسان‌شمالی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌شمالی از برپایی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در آبان ماه سال جاری در بجنورد خبرداد.

برپایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان‌شمالیمهدی اکرامی، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در مرکز خراسان‌شمالی آغاز به کار خواهد کرد، اظهار داشت: این رویداد از ۲۴  لغایت ۲۶ آبان در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری این رویداد، فرصت ارزشمندی است تا خلاقیت نوجوانان و جوانان در عرصه تولیدات رسانه‌ای به عرصه ظهور گذاشته شود و بتوانند استعدادهای خود را در یک رقابت سالم به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه حضور برای عموم جوانان و نوجوانان آزاد است، ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، تولید نرم افزارهای تلفن همراه، تولید بازی‌های تلفن همراه، موشن گرافیک، کمیک موشن و همچنین تولید محتوا با تلفن همراه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اکرامی گفت: تیم‌های شرکت کننده به مدت ۴۸ ساعت به‌صورت حضوری با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت تیم‌های برتر در هر بخش به مرحله کشوری راه خواهند یافت و جوایز ارزنده‌ای نیز به ایشان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha