تکذیب بازسازی قبور منافقین و ضدانقلاب در بهشت زهرا(س)
کد خبر: 4181885
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

تکذیب بازسازی قبور منافقین و ضدانقلاب در بهشت زهرا(س)

سازمان بهشت زهرا(س) با انتشار اطلاعیه‌ای خبر بازسازی و بهسازی قبور منافقین و ضدانقلاب در بهشت زهرا(س) را تکذیب کرد.

تکذیبیهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، اطلاعیه سازمان بهشت زهرا (س) در مورد خبر دروغ بازسازی قبر منافقان و ضدانقلاب منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است:

«در مورد دو ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی با موضوع «عمران و بهسازی قبور منافقین و ضد انقلاب در دوره شهردار انقلابی» و با توجه به دغدغه و شبهه به وجود آمده در بین برخی دلسوزان انقلاب، نکاتی را برای تشحیذ ذهن مردم شریف اعلام می‌دارد:

در مورد قبور منافقین در ویدئوی اول، روایت کذب و نادرستی از بازسازی این قبور بیان شده و اتهامات بی‌اساسی به شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) وارد شده است.

برخی قبور مورد اشاره در ویدئوی اول، متعلق به اعضای مسلمان سازمان مجاهدین است که قبل از انحراف عقیدتی سازمان، در مسیر مبارزه با رژیم ستمشاهی، از سوی ساواک اعدام شده‌اند.

قبور اشاره شده معدومین ضدانقلاب در ویدئوی دوم، مواردی هستند که از ابتدا سنگ مزار داشته و تاکنون هیچ تغییر رویکردی نسبت به این موضوع از سوی نهاد‌های مربوطه اتخاذ و ابلاغ نشده و هیچ‌گونه تغییراتی نیز برای سنگ قبور یادشده، ازسوی سازمان بهشت زهرا (س) انجام نشده است.

بر خلاف ادعای مطرح شده، قبر هیچ کدام از معدومین به صورت رایگان در اختیار خانواده ایشان قرار نگرفته و هزینه خدمات قبور طبق نرخ مصوب دریافت شده است.

از جمله افتخارات شهرداری تهران و سازمان بهشت‌زهرا (س) در دوره حاضر، نوکری شهدا و خانواده شهدا و مرمت و بهسازی قطعات نابسامان گلزار شهدا با رعایت اصل حفظ سنگ و حجله و نماد‌های مزار شهدا بوده و این تکلیف قانونی و انقلابی خود را با وجود سنگ‌اندازی و شبهه‌افکنی جریان‌های مخالف، تا آخر ادامه خواهد داد و از رسانه‌ها نیز انتظار دارد تحت تأثیر این‌گونه خبر‌های بی‌پایه و اساس قرار نگیرند».

انتهای پیام
captcha