صنایع خراسان‌شمالی در برپایی مسابقات قرآن مشارکت کنند
کد خبر: 4182053
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

صنایع خراسان‌شمالی در برپایی مسابقات قرآن مشارکت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: با توجه به میزبانی استان از چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم، صنایع استان در برپایی این رویداد مهم مشارکت کنند.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینذه ولی فقیه در استان امروز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان اظهار کرد:‌ صنایع و کارخانجات بزرگ در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم که در بجنورد مرکز استان برگزار می‌شود به مسوولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم یک رویداد فرهنگی بسیار مهم و ارزشمند است که از مدیران و صاحبان صنایع می‌خواهیم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آیین کمک کنند.

وی تصریح کرد:‌ برگزاری باشکوه این مسابقات آبرویی برای استان خواهد بود و با توجه به اینکه بیش از یک هزار نفر از اصحاب قرآنی بین المللی، کشوری و عوامل اجرایی در این رویداد حضور خواهند یافت کمک و مساعدت تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها را نیز می‌طلبد.

نوری با بیان اینکه مجتمع تولیدی پتروشیمی و شرکت سیمان در برگزاری این رویداد همکاری دارند، افزود: از دیگر صنایع نیز می‌خواهیم که در این رویداد قرآنی مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر همکاری دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش، گفت: با توجه به اینکه استان در زیر ساخت‌ها، امکانات و تجهیزات ضعیف است هماهنگی و مشارکتی بیشتری نیازمند است.

نوری با بیان اینکه خراسان‌شمالی در زیر ساخت حمل و نقل هوایی، ریلی و حمل و نقل عمومی مشکل دارد، گفت: رفت و آمد مسوولان کشوری، فعالان در بخش‌های مختلف نیز در این ایام با مشکلاتی مواجه بوده که این امر نیز نیازمند توجه بیشتری است.

انتهای پیام
captcha