برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و امامان جماعت مدارس در خمین
کد خبر: 4182055
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و امامان جماعت مدارس در خمین

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و امامان جماعت مدارس هفت استان به میزبانی شهرستان خمین خبر داد.

حجت الاسلام علی رودبارانی دبیر ستاد اقامه نماز مرکزی

حجت‌الاسلام علی رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، در حاشیه اجرای طرح «مبین» به میزبانی خمین، در گفت‌و‌گو با ایکنا، از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و امامان جماعت مدارس استان و شش استان قم، لرستان، اصفهان، کرمانشاه، همدان و قزوین خبر داد و افزود: این دوره از شامگاه سه‌شنبه، 23 آبان با حضور هزار نفر آغاز شد. سهمیه استان مرکزی در این دوره 500 نفرست.

وی با بیان اینکه دوره توانمندسازی مدیران و امامان جماعت در 4 گروه و در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، افزود: دوره مدیران مدارس یکصد نفره و امامان جماعت مدارس 200 نفره است و اساتید دعوت شده برای این دوره همگی از اساتید مبرز مرکز تخصصی نماز قم هستند. سرفصل‌های این دوره نیز از سوی همین مرکز تعریف شده است.

رودبارانی ضرورت تعامل بین‌دستگاهی برای اجرای برنامه‌های قوی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: دوره توانمندسازی در حال برگزاری محصول زحمت و همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان، ستاد اقامه نماز و پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازندست. این دوره طرح 13 روزه بوده و در قالب دوره‌های 2 روزه و نیمه از 23 آبان آغاز و تا 4 آذر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح «مبین» سال‌هاست در ستاد اقامه نماز برگزار می‌شد و اجرای طرح بدین شکل به‌نوعی ابداعی استان مرکزی است، ادامه داد: پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند ما را در اجرای این طرح پشتیبانی کرد و جا دارد از این شرکت تقدیر شود.

رودبارانی اضافه کرد: مبنای ما در این برنامه انجام منویات رهبری در اجلاسیه بیست‌و‌هفتم است. ایشان فرمودند: «مدارس را به نمازخوانی نوجوانان مزین کنید که این برترین تدبیر برای آینده است». با تحقیقات صورت گرفته متوجه شدیم که مدیران و امامان جماعت در مدارس دو بازوی مهم مدارس بوده و از تأثیرگذاری بسیار در این حوزه برخوردارند؛ از این رو دوره توانمندسازی ویژه این اقشار در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha