پلیس مفتخر به ایجاد امنیت پایدار در جامعه است
کد خبر: 4182362
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
فرمانده انتظامی استان مرکزی:

پلیس مفتخر به ایجاد امنیت پایدار در جامعه است

سردار رفیعی‌کیا با اشاره به نقش کلیدی جامعه روحانیت در تحقق راهبردهای جهاد تبیین در جامعه گفت: مفتخریم كه در لباس مقدس سربازی نظام باعث ارتقای رضایت شهروندان و تحقق امنيت پايدار در جامعه هستيم.

دیدار فرمانده انتظامی مرکزی با نماینده جامعه المصطفی در آشتیان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان، پنج‌شنبه، 25 آبان‌ماه در جمع مسئولان نمایندگی جامعة‌المصطفی(ص) واحد آشتیان، با اشاره به اينكه روحانیون به‌عنوان قشر فرهیخته جامعه عامل اصلی نشر دین و صدور انقلاب اسلامی در سراسر جهان به‌شمار می‌روند، بیان کرد: هدف این نعمت بزرگ و قشر ارزشمند بابصیرت، آگاهی و ارتقای علم روز در خدمت اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به روحانیون بزرگ و تأثیرگذار جهان اسلام همچون سیدحسن نصرالله به‌عنوان وزنه‌ای ارزشمند در جهان اظهار کرد: این سید مجاهد تربیت‌شده و پرورش‌یافته جامعةالمصطفی(ص) است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به تأثیر نقش روحانیون عقیدتی - سیاسی در پرورش روحیه دینی و مذهبی كاركنان انتظامی اشاره کرد و افزود: همه ما باید قدردان جهاد مقدس روحانیت در تبیین و بصیرت‌افزایی در تمام سطوح جامعه باشیم.

رفیعی‌کیا با اشاره به نقش كلیدی روحانیت در تحقق راهبردهای جهاد تبیین و همپوشانی رسالت آنها با پلیس در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه گفت: شهادت سند افتخار پليس در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأمین امنیت مردم است.

وی شهدای عرصه نظم و امنیت به‌خصوص 57 شهيد امسال را مؤثق و مستندی بر درستی مسير حركت پليس در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: این همان جهاد تبیین است كه تثبیت نظام مقدس را به دنبال دارد.

رئيس پلیس استان مرکزی با اشاره به جایگاه بالای پلیس بین مردم در نظرسنجی‌های صورت گرفته در سطح جامعه تصریح كرد: مفتخریم كه در لباس مقدس سربازی نظام باعث ارتقای رضایت شهروندان و تحقق امنيت پايدار در جامعه هستيم.

فراجا؛ مجموعه‌ای جامعه‌محور

حجت‌الاسلام مجدالدين مدرس‌زاده برزكی، مدیر نمایندگی جامعة‌المصطفی(ص) واحد آشتيان اظهار کرد: فراجا مجموعه‌ای فعال، پرتلاش، مردمی، جامعه محور و افتخار نظام اسلامی است.

وی با قدردانی از جانفشانی‌های سبزپوشان خدوم انتظامی که به‌صورت شبانه‌روزی به امت اسلامی خدمت‌رسانی می‌كنند گفت: با عنایت خدا مردم از مجموعه انتظامی رضايت دارند و امنيت مثال‌زدنی در كشور، مرهون ازخودگذشتگی و ايثار کارکنان انتظامی است و ما دعاگوی این عزیزان هستیم.

انتهای پیام
captcha