تجلیل از ۲۰ عکاس «امام رضایی» در اختتامیه مسابقه «پیاده‌روی بزرگ ولایت»
کد خبر: 4183194
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

تجلیل از ۲۰ عکاس «امام رضایی» در اختتامیه مسابقه «پیاده‌روی بزرگ ولایت»

۲۰ عکاس «امام رضایی» در آیین اختتامیه چهارمین مسابقه عکاسی «پیاده‌روی بزرگ ولایت» شهرستان دشتستان با حضور شهردار برازجان تجلیل شدند.

اختتامیه چهارمین مسابقه عکاسی

به گزارش ایکنا از بوشهر، بعد از داوری ۲۳۰ اثر رسیده به دبیرخانه چهارمین مسابقه عکاسی «پیاده‌روی بزرگ ولایت» شهرستان دشتستان که با همکاری اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان ویژه دهه آخر صفر المظفر و شهادت امام رضا(ع) برگزار شده بود، تعداد ۱۱۱ اثر به مرحله داوری رسید و با اعلان نهایی داوران مجرب حوزه هنر تصویربرداری تعداد ۲۰ نفر به‌عنوان برگزیدگان چهارمین مسابقه عکاسی انتخاب و معرفی شدند.

مرتضی قدوسی، شهردار برازجان، نیز در این آیین اختتامیه، که عصر ۲۹ آبان‌ماه، در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: ما از ایده‌های خلاقانه در بخش هنر و رسانه استقبال و حمایت می‌کنیم. شهرداری برازجان همواره در مسیر حمایت از فعالیت‌های قرآنی و هنری و علمی در سطح مناطق استان بوشهر پیشتاز بوده است‌.

مرتضی قدوسی، شهردار برازجان

وی، راه‌اندازی مسابقه عکاسی از اجتماع بزرگ پیاده‌روی مردم دشتستان به مناسبت شهادت حضرت ثامن‌الحجج(ع) را حرکتی ارزنده دانست و اظهار کرد: این پیاده‌روی در سالیان دور توسط مردم به مناسبت شهادت هشتمین پیشوای شیعیان از شهر برازجان تا آستان مقدس امامزاده ابراهیم بن موسی الکاظم(ع) روستای نینیزک این شهرستان با هماهنگی امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر و فرمانداری دشتستان برگزار می‌شد.

قدوسی ادامه داد: نظیر چنین پیاده‌روی در ایام شهادت امام رضا(ع) در منطقه و روستاهای بخش ساحلی شهرستان تنگستان و خطه سردار شهید رئیسعلی دلواری به همت مرکز افق شهدای قرآنی امامزاده میراحمد بن موسی بن جعفر(ع) نیز انجام می‌شود.

همچنین شهردار برازجان از هیئت تحریریه پایگاه خبری ـ تحلیلی دیار جنوب که عهده‌دار دبیرخانه این مسابقه بود تجلیل کرد.

سیده‌زهرا محیسنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha