برگزاری مسابقه عکاسی «امامزادگان شهر من»
کد خبر: 3315592
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

برگزاری مسابقه عکاسی «امامزادگان شهر من»

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اداره اوقاف و امورخیریه لنگرود گفت: مسابقه عکاسی «امامزادگان شهر من» به شکل آزاد و در قالب عکاسی با گوشی‌های تلفن همراه برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین بازدار، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه لنگرود گفت: این مسابقه به شکل آزاد و در قالب عکاسی با گوشی‌های تلفن همراه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در آن حداکثر تعداد سه تصویر از امامزادگان و بقاع متبرکه واقع در حوزه جغرافیایی شهرستان لنگرود تهیه و حداکثر تا ۲۰ مردادماه سال جاری به دبیرخانه مسابقه که در اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود مستقر است ارسال کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود، وی افزود: آثار دریافتی پس از داوری، رتبه‌بندی شده و از آثار برتر در همایش بزرگداشت امامزداگان شهرستان لنگرود که در دهه کرامت برگزار خواهد شد تقدیر به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه در ساعات اداری با واحد فرهنگی ــ اجتماعی اداره اوقاف و امورخیریه لنگرود از طریق شماره 01342523439 تماس بگیرند.

حامد اسماعیل‌پور

captcha