هنر همراه با معنویت حرکت‌آفرین است
کد خبر: 4184084
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

هنر همراه با معنویت حرکت‌آفرین است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: باید به هنر روح معنویت بخشید. هنر همراه با معنویت می‌تواند حرکت آفرین باشد.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 4 آذر، در گردهمایی هنرمندان که در فرهنگ‌سرای آیینه شهر اراک برگزار شد، با تاکید بر اینکه معرفت، دانایی نیست، بلکه دارایی است، افزود: باید به هنر روح معنویت بخشید. خداوند جهان را بر اساس ریاضیات آفریده است. هنر همراه با معنویت می‌تواند حرکت آفرین باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه هنر معنوی می‌تواند انسان را به کمال برساند، گفت: انسان برای رسیدن به کمال باید بتواند کمال جمادی و حیوانی را پشت سر گذاشته و به کمال بی‌نهایت یا همان کمال شهدا برسد.

سردار کریمی هنر حضرت امام خمینی(ره) را شکل‌دهی جبهه مقاومت دانست و گفت: هنر امام راحل این بود که جوانان را به میدان بیاورد و به سلاح ایمان و معنویت کند تا در نهایت به مقابله با جبهه استکبار برخیزند.

وی به مقاومت مردم غزه اشاره کرد و ادامه داد: مردم غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار ایستاده‌اند و شما دیدید که غزه‌ای که ۲ هزار نفر جمعیت دارد با رسیدن به همین کمال توانسته است به یک امپراتوری حمله کند و شکست سنگینی را به استکبار وارد سازد.

فرمانده سپاه روح‌الله در پایان بیان کرد: ما امروز می‌بینیم که حماس و جبهه اسلامی در غزه توانسته است مدل جدید فروپاشی رژیم صهیونیستی را ارائه کند.

انتهای پیام
captcha