تفکر بسیجی لازمه فتح قله پیشرفت در انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4184174
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تفکر بسیجی لازمه فتح قله پیشرفت در انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده با اشاره به بیانات رهبر مبنی بر «عبور کشور از گردنه‌ها و مسیرهای سخت در حرکت به سمت قله‌ها» گفت: تفکر بسیجی لازمه فتح قله پیشرفت در انقلاب اسلامی است.

تفکر بسیجی لازمه فتح قله پیشرفت در انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پنجم آذرماه، با گرامی داشت روز 5 آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سخنانی اظهار کرد: تفکر بسیجی در حوادث و برهه‌های مختلف نجات‌بخش کشور بوده است و امروز هم برای عبور از مشکلات و مقابله با دشمنان نیازمند تفکر بسیجی و جهادی هستیم.

وی تاکید کرد: بسیج همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیش‌قدم بوده و در همه عرصه‌ها برای رضای خدا فعالیت کرده و همین رمز موفقیت این نهاد مردمی در طول این سال‌ها بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمنان به‌خوبی از قدرت بسیجیان آگاه هستند و به همین دلیل نمی‌خواهند تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود چون می‌دانند با این تفکر توان مقابله ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیروهای بسیجی را امید مردم برشمرد و افزود: بسیجیان با اخلاص و با جان‌فشانی در هر جا نیاز بوده وارد عمل شده و در امدادرسانی و نیز همراهی با مردم در تمام عرصه ها موفق بوده‌اند.

جعفرزاده افزود: ثمرات دوراندیشی امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین امروز کاملاً مشخص‌شده است و این نهاد مردمی در میادین علمی، ورزشی، اختراعات و فناوری های نوین، تولید و اشتغال و ایجاد کسب و کارهای مختلف برای اقشار مختلف مردم بسیار موفق عمل کرده است.

وی تاکید کرد: بسیج از خود مردم و در خدمت مردم است و همان‌طور که در شعار امسال هفته بسیج عنوان‌شده «بسیج امید ملت ایران» است.

انتهای پیام
captcha