برگزاری رویداد قرآنی «آوای آسمانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4184430
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

برگزاری رویداد قرآنی «آوای آسمانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد قرآنی «آوای آسمانی» در ۱۹۰ مدرسه غیردولتی و هیئت امنایی استان خبر داد.

عبدی صفایی‌نیک، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، عبدی صفایی‌نیک، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 6 آذر در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین رسالت مؤسسان مدارس غیردولتی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، تربیت دانش‌آموزان صالح در تراز جمهوری اسلامی است که بتوانند الگوی خوبی برای جامعه باشند.

وی افزود: سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد بزرگترین رویداد قرآنی را در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی سراسر کشور با عنوان رویداد بزرگ قرآنی «آوای آسمانی» برگزار کند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: این رویداد مهم و بزرگ همزمان در ۱۱۹ مدرسه غیردولتی و ۷۰ مدرسه هیئت امنایی استان کهگیلویه‌وبویراحمد که بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز دارند، در روز یکشنبه ١٢ آذرماه جاری برگزار می‌شود.

صفایی‌نیک ضمن قدردانی از توجه مؤسسان به ارتقای کیفیت آموزشی، خواستار تقویت فعالیت های پرورشی در مدارس غیردولتی شد و بیان کرد: برنامه‌های خوبی در حوزه قرآن، عترت و نماز در مدارس غیردولتی در حال انجام است که ضرورت دارد در زمینه مسائل پرورشی فعال بیشتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: با کمک و همکاری اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان مؤسسان، مدیران و سایر عوامل اجرایی مدارس، شاهد پویایی بیشتر مدارس غیردولتی و هیئت امنایی در مسائل فرهنگی و پرورشی باشیم.

انتهای پیام
captcha