دانشگاه فرهنگیان باید به تولید فن و ثروت تبدیل شود
کد خبر: 4184727
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

دانشگاه فرهنگیان باید به تولید فن و ثروت تبدیل شود

رضا شریفی گفت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نتیجه محور است و توقع داریم تولید مدرک به تولید فن و ثروت تبدیل شود.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان 7 آذرماه، در همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نتیجه محور است و ما نیز توقع داریم تولید مدرک به تولید فن و ثروت تبدیل شود.
 
وی خطاب به دانشجویان افزود: شما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید هدفمند، آینده‌نگر و آینده‌ساز باشید چرا که شما نسل جوان تربیت یافته مکتب انقلاب هستید و پدران شما تجربیات ارزشمندی را به شما ارزانی داشته‌اند‌.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: فضای مجازی اخبار درست و نادرست را منتشر می‌کند اما شما دانشجویان چون مسلح به بصیرت انقلابی هستید قطعاً می‌توانید در مقابل این دسیسه‌های دشمن مصون بمانید.
 
شریفی تأکید کرد: اقتدار امروز انقلاب اسلامی برای دشمنان محرز شده به‌طوری‌که خودشان اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی به جزیره ثبات تبدیل شده است، امروز شاهد کودک‌کشی گسترده رژیم صهیونیستی هستیم که این امر نشان از درماندگی این رژیم منحوس است.
 
وی اظهار کرد: صرف نظر از هر قومیت، مذهب و نژادی که هستیم باید آگاه باشیم چرا که دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در بین ما استفاده می‌کند، ما در استان سیستان‌وبلوچستان تنوع قومی داریم اما اختلاف نه، سال‌ها با یکدیگر برادرانه زندگی کردیم و می‌کنیم.
 
 
انتهای پیام
captcha