نظام اولویت‌بندی ما را به‌سوی مدرسه‌سازی سوق می‌دهد
کد خبر: 4184970
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

نظام اولویت‌بندی ما را به‌سوی مدرسه‌سازی سوق می‌دهد

علیرضا عباس‌زاده با اشاره به اینکه نظام اولویت‌بندی کارها و تشخیص درست و آگاهانه ما را به‌سوی مدرسه‌سازی سوق می‌دهد، گفت: اولویت شماره یک ما، توسعه زیرساخت‌های آموزشی است و تا زمانی که به مدرسه و سازه درست برای آموزش که زیرساخت همه اقدامات زیرساختی کشور است نیاز داشته باشیم، نباید به اولویت بعدی فکر کنیم.

علیرضا عباس‌زاده، معاون استاندار خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس‌زاده، معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی، در آیین افتتاح آموزشگاه شش کلاسه خاندان فریدی خوسف اظهار کرد: خدمت بسیار ارزشمندی به دانش‌آموزان شد و جا دارد از سازمان نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز قدردانی کرد.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مدرسه‌سازی جزو برنامه‌های خوب و دارای اولویت است که با شناخت و آگاهی از نیازمندی‌ها حاصل می‌شود، گفت: نظام اولویت‌بندی کارها و تشخیص درست و آگاهانه ما را به‌سوی مدرسه‌سازی سوق می‌دهد.

وی ادامه داد: اولویت شماره یک ما، توسعه زیرساخت‌های آموزش است و تا زمانی که به مدرسه و سازه درست برای آموزش که زیر ساخت همه اقدامات زیرساختی کشور است نیاز داشته باشیم، نباید به اولویت بعدی فکر کنیم.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: به همت خیرین مدرسه‌ساز، وضعیت آموزشی ما نسبت به میانگین کشوری در مجموع بد نیست، خیرین با مهربانی، از خودگذشتکی و ایثار راهی را پیش گرفته‌اند که در ذهن بچه‌ها برای همیشه به یادگار خواهد ماند و این هدیه خیرین برای آنها یک رویکرد است که از آن بخشش را می‌آموزند.

عباس‌زاده تأکید کرد: اگر شعار ایران قوی را می‌دهیم به بچه‌هایی نیاز داریم که درسنگر تعلیم و تربیت قرار بگیرند، این را همه ما باید یاد بگیریم و به کار ببندیم.

وی یادآور شد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال و در زمینی با زیربنای 554 متر مربع با حضور با کمک خیرین به بهره‌بر‌داری رسید.

انتهای پیام
captcha