تفکر دانشجو باید تفکر قرآنی باشد
کد خبر: 4187518
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

تفکر دانشجو باید تفکر قرآنی باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برای غلبه بر دشمنان و آسیب‌های جهان کنونی تفکر دانشجو باید تفکر قرآنی باشد.

ارسالی/روز دانشجو

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جواد نصیری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان شامگاه روز گذشته ۲۰ آذرماه، در جلسه هم‌اندیشی با دانشجویان فعال عضو داوطلب هلال‌احمر به مناسبت روز دانشجو با بیان اینکه تفکر دانشجو باید تفکر قرآنی باشد، چرا که قرآن فراتر از علم و اندیشه‌ها صحبت کرده و آینده را برای بشریت مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ سال گذشته در قرآن بیان شده است که تا می‌توانید نیروهای‌تان را قوی کنید، اظهار کرد: دانشجویی که بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد بزرگ‌ترین قوه است و این قشر از جامعه با قدرت نرم‌وفزاری و لجستیک می‌توانند کاری کنند تا دشمن بترسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه دشمن تا زمانی از دانشجویان ترس خواهد داشت که دارای حکومت باشند، یادآوری کرد: این حکومت نیاز به یک ولی‌فقیه دارد و ولی‌فقیه امروز ما صاحب الزمان(عج) است.

حجت‌الاسلام نصیری با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان  می‌توانند از فضای مجازی به درستی استفاده کرده و مظلومیت شهیدان را به جهانیان اعلام کنند، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با بهره‌گیری از فضای مجازی در تلاش برای مظلوم‌نمایی هستند و این در حالی است که در حملات خود کودکان مظلوم غزه و فلسطین را مورد هدف قرار داده که این حملات محکوم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، با بیان اینکه تفکر دانشجو باید تفکر قرآنی باشد، افزود: قرآن فراتر از علم و اندیشه‌ها صحبت کرده و آینده را برای بشریت مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه همانا زمین برای بندگان صالح خدا خواهد بود، اظهار کرد: در دوره‌ای که مدعیان دروغین ادعای حقوق بشر دارند یک دانشجو اگر بخواهد مفهوم حقوق  بشر را کاملا درک کند باید قرآن بخواند.

انتهای پیام
captcha