بهره‌گیری از گنجینه فرهنگ‌ محلی و دورهمی‌های خانوادگی در جهت توسعه کشور
کد خبر: 4188717
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

بهره‌گیری از گنجینه فرهنگ‌ محلی و دورهمی‌های خانوادگی در جهت توسعه کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم بهره‌گیری از گنجینه فرهنگ‌ محلی و دورهمی‌های خانوادگی در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و توسعه کشور تاکید کرد.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، شب گذشته، 27 آذر در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اظهار کرد: بهره‌گیری از سرمایه، گنجینه فرهنگ‌های محلی و نشست‌های دورهمی و خانوادگی در قالب سنت‌های محلی و میراث فرهنگی ماندگار، برای پیشبرد بهتر امور در حوزه فرهنگ و سایر موارد و پیشرفت استان، به بهترین شکل ممکن در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سند امنیت غذا و تغذیه در کشور سندی بسیار ارزشمند بوده که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آن بهبود کیفیت و سلامت نان است یادآور شد: اجرای این بخش از برنامه در سطح استان، هماهنگی، همراهی و تعامل بیش از پیش دستگاه های متولی این امر را می‌طلبد.

ریواده متذکر شد: در خصوص بیماری‌های آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی، تمامی اقدامات در حوزه پیش‌بینی و پیشگیری از ابتلا و شیوع به صورت جدی و برنامه‌ریزی شده در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

ریواده با تأکید بر اینکه تفاهم‌نامه‌های متعددی در سطح کشور در قالب سیاست‌های کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و در راستای تامین مالی برنامه‌ها منعقد شده گفت: باید به صورت متناظر استانی از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: در خصوص طرح شهریاران ایران قوی نیز باید با استفاده از نظام پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و همچنین ایده‌های مردمی، به بهترین شکل ممکن ورود داشته باشند.

انتهای پیام
captcha