سمنان دارای 16 حوزه محوری در انتخابات است
کد خبر: 4189384
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

سمنان دارای 16 حوزه محوری در انتخابات است

استاندار سمنان با بیان اینکه در این استان ۱۶ حوزه انتخابیه وجود دارد، گفت: تقسیم‌بندی حوزه‌های انتخابی به واسطه تسهیل در اجرای فرآیندهای انتخاباتی صورت گرفته است.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار، امروز، 2 دی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین روند اجرای انتخابات در استان اظهار کرد: نشست‌های شورای نظارت و اجرایی انتخابات مسئولان و متصدیان برگزاری انتخابات در کنار تجهیز حوزه‌های انتخابیه به خوبی صورت گرفته است.

وی به آمادگی استان سمنان برای برگزاری انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: راهبردهای مشارکت، رقابت و سلامت در برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در ستاد انتخابات استان لحاظ شده است.

هاشمی با بیان اینکه این استان به ۱۶ حوزه انتخابیه تقسیم‌بندی شده یادآور شد: این تقسیم‌بندی برای اجرای درست و به موقع فرآیندهای انتخاباتی صورت گرفته است.

استاندار سمنان متذکر شد: چهار حوزه یعنی شاهرود، سمنان، گرمسار و دامغان در این تقسیم‌بندی جزء حوزه‌های اصلی هستند که بر این اساس میامی، آرادان، سرخه از دیگر حوزه‌های انتخابیه هستند که فرآیندهای انتخاباتی در آنها اجرایی می‌شود.

وی تعیین نمایندگان فرمانداران در شعب اخذ رأی در سراسر استان را از اقداماتی دانست که در هفته گذشته دستور تسریع در آن داده شده که در این راستا برگزاری دوره‌های آموزشی برای آموزش نمایندگان فرمانداران بلافاصله در استان برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان از دیگر اقدامات فرآیند انتخابات را تبلیغات میدانی برای مشارکت مردم برشمرد و افزود: از شهرداری‌ها درخواست شده تا تابلوهای تاریخ شمار انتخابات و همچنین بنرهای مناسب این رویداد مهم را در میادین اصلی شهر نصب کنند.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha