حمایت کمیته امداد از ۱۰۳۹ بیمار زمین‌گیر اردبیلی
کد خبر: 4190215
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

حمایت کمیته امداد از ۱۰۳۹ بیمار زمین‌گیر اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۱۰۳۹ بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که بخشی از هزینه‌های دارویی، درمانی و مراقبتی آن‌ها توسط این نهاد برطرف می‌شود.

حمایت کمیته امداد از ۱۰۳۹ بیمار زمین‌گیر اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، پنجم دی‌ماه، در دیدار با بخشدار مغانسر اظهار کرد: با همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، شناسایی مددجویان فاقد مسکن در روستا‌ها به انجام رسیده و با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کم بهره بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون تومانی بلاعوض کمیته امداد، ساخت مسکن برای این گروه از خانواده‌ها در حال انجام است.

وی افزود: در ۹ ماهه امسال بخشی از تعهدات ساخت مسکن با همکاری سپاه، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در روستا‌ها به سرانجام رسیده و بخشی نیز در سه ماهه پایانی سال تکمیل و تحویل این خانواده‌ها خواهد شد.

حسین‌نژاد بیان کرد: در کنار این اقدام حمایتی، کمیته امداد برای بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج تامین هزینه‌های دارویی، درمانی و مراقبتی نیز انجام می‌شود تا ۱۰۳۹ بیمار تحت حمایت کمیته امداد بتوانند از این حمایت‌ها و همراهی‌ها استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم نیز مباحث توسعه خدمات و افزایش مستمری رضایتمندی این خانواده‌ها را به همراه داشته که در استان نیز با پشتیبانی استاندار، فرماندار و بخشداران، کمیته امداد به عنوان یک نهاد پیشرو در خدمت محرومان است تا رویکرد محرومیت‌زدایی به نتایج مطلوبی برسد.

وی در ادامه اعلام کرد: از محل تبصره ۱۸ پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی نیز با همکاری بانک‌های عامل در حال انجام است تا توسعه مشاغل خانگی و طرح‌های کوچک و متوسط را با نگاه توانمندسازی خانواده‌ها انجام دهیم.

در ادامه این دیدار، مهدی اصلانی، بخشدار مغانسر نیز به خدمات کمیته امداد و رویکرد جهادی این مجموعه در ابعاد و حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در کنار این نهاد ارزشی و انقلابی در خدمت جامعه هدف هستیم تا بی‌ادعا و بی‌منت خدمات دولت را به ولی نعمتان این انقلاب تقدیم کنیم.

وی افزود: امیدواری برای تحولات و رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی در دولت سیزدهم بیش از هر زمان دیگر است و تلاش بر این خواهد بود تا آثار پر خیر و برکت خدمات دولت به محرومان را به عینه برای جامعه هدف کمیته امداد نشان دهیم.

انتهای پیام
captcha