دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با خانواده شهید داورپناه
کد خبر: 4190254
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با خانواده شهید داورپناه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با خانواده شهید یوسف داورپناه دیدار و گفت‌وگو کرد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در دیدار با خانواده شهید یوسف داورپناه اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و همه ما مدیون خون پاکشان هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ و مجاهدت‌های این عزیزان باشیم.

وی افزود: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده شهدا بزرگترین درس برای ما بوده و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

عتباتی بیان کرد: مادران شهدا اسوه صبر و مقاومت برای نسل جدید هستند و باید رشادت و ایثارگری‌های این عزیزان برای نسل آینده انقلاب تبیین شود.

وی ادامه داد: شهید یوسف داور پناه از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از نیروهای لشکر ۳۱ عاشورا تحت فرماندهی شهید باکری بوده که با شجاعت مثال زدنی دو فروند هلی کوپتر رژیم بعث عراق را سرنگون کرده بود. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در پنجم شهریور ۱۳۶۲ حزب منحله دموکرات با هجوم به منزل شهید وی را به اسارت گرفته و پس از شکنجه فراوان او را در مقابل چشمان مادرش به شهادت رساندند و مادر هم پیکر مطهر این شهید عزیز را با چادر مشکی خود کفن کرد. 

مادر شهید یوسف داورپناه نیز در این دیدار اظهار کرد: فرزند من در راه انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) شهید شد و تا لحظه آخر پای انقلاب و ارزش‌های نظام ایستاد و با افتخار شهید شد و تنها یک آرزو دارم و آن‌ هم دیدار رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام
captcha