9 دی نماد دشمن‌شناسی مردم ایران است
کد خبر: 4190833
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

9 دی نماد دشمن‌شناسی مردم ایران است

استاندار کردستان گفت: فتنه ۸۸ در بستری غبارآلود ناشی از بلاتکلیفی برخی خواص ایجاد شد و نمونه‌ای تکامل یافته از طراحی و توطئه بود، می‌توان نهم دی ماه را نماد دشمن‌شناسی ملت بزرگ ایران دانست و باید این روز را همواره بزرگ داشت.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان، 9 دی در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی ملت ایران اظهار کرد: مردم ایران با بصیرت خود، این حماسه بزرگ و تاریخی را رقم زدند و بر آشوبی که چند ماه با هدایت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد شده بود خط پایان کشیدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی با توطئه‌افکنی دشمنان این نظام مقدس، فتنه‌های مختلفی شکل گرفته است ولی فتنه ۸۸ در بستری غبارآلود ناشی از بلاتکلیفی برخی خواص ایجاد شد و نمونه‌ای تکامل یافته از طراحی و توطئه بود، می‌توان نهم دی ماه را نماد دشمن‌شناسی ملت بزرگ ایران دانست و باید این روز را همواره بزرگ داشت.

استاندار کردستان تاکید کرد: با توجه به آسیب‌های ناشی از این فتنه در بعدهای بین المللی و اقتصادی، باید افرادی که آن را پایه‌ریزی کرده و به پیش بردند، پاسخگوی ملت ایران باشند.

زارعی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، ۴۵ سال با قدرت پیش رفته است و در برهه‌های مختلف همواره پیروز میدان‌های مقابله با دشمنان بوده و همین امر نیز استکبار جهانی و ایادی آن را ناراحت کرده است.

وی گفت: با خشم استکبار جهانی از این نظام مقدس، همواره توطئه‌های مختلف علیه ایران اسلامی شکل گرفته و این امر حقانیت ایران را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با هدایت های خود زمینه سردرگمی نظام سلطه را فراهم کرده است، افزود: همین هدایت هاست که موجبات پیروزی ملت ایران در برهه‌های مختلف را فراهم کرده و با وجود توطئه دشمنان، زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه روزافزون کشور شده است.

استاندار کردستان همچنین خدمات دولت سیزدهم را در مسیر تمهیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشرفت کشور بسیار ارزنده ارزیابی کرد و ادامه داد: این خدمات روزافزون زمینه ساز رضایت بیشتر مردم کشور بوده که زمینه توسعه را نیز فراهم کرده است.

زارعی کوشا گفت: نظام ما یک نظام مبلّغ است و امروز از بدنه سپاه شهید حججی‌ها پرورش می‌یابند و فرزندانی از دهه ۸۰ تحویل جامعه می شود و این مایه افتخار است.

وی با تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی ریشه داعش به عنوان گروهی تروریستی و جنایتکار را در منطقه قطع کرد و مردم منطقه و حتی جهان را از دست این گروه تروریستی نجات داد که کاری منحصر به فرد و بی نظیر در دنیا بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: روز نهم دی، یوم الله است چراکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی افزود: در روز نهم دی ماه، روز میثاق با ولایت ملت بصیر ایران به صحنه آمده و قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند و فریاد مقابله با توطئه دشمنان و ایادی آنان را سر دادند.

انتهای پیام
captcha