همایش یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی در بابلسر برگزار شد
کد خبر: 4190893
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

همایش یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی در بابلسر برگزار شد

همایش یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، نهم دی ماه با حضور پرشور مردمی و مسئولان لشگری و نظامی در سینما شقایق بابلسر برگزار شد.

سردار حسینی، جانشین دریایی مرزبانی فراجابه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بابلسر، همایش یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، نهم دی ماه با حضور پرشور مردمی و مسئولان لشگری و نظامی در سینما شقایق بابلسر برگزار شد. 

سردار حسینی، جانشین دریایی مرزبانی فراجا، در این همایش گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

وی افزود: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

سردار حسینی تصریح کرد: روز  نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز  بصیرت  تبدیل به یوم الله و ماندگار شد. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

جانشین دریایی مرزبانی فراجا با بیان اینکه روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی اظهار کرد: در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهر‌های دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

سردار حسینی بیان کرد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

جانشین دریایی مرزبانی فراجا اذعان کرد: روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همان ولایت فقیه است، بر می‌دارند.

وی بیان کرد: در نهایت می‌توان گفت که روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

سردار حسینی در پایان گفت: نهم دی ماه 1388، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

انتهای پیام
captcha