بصیرت ملت ایران زبانزد جهانیان است
کد خبر: 4190951
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

بصیرت ملت ایران زبانزد جهانیان است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی در مواجهه با انواع دسیسه زبانزد جهانیان است.

حجت‌الاسلام حسن‌ اکبرزاده کارشناس مسائل سیاسیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسن‌ اکبرزاده، یک کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، امروز 10 دی در نشست بصیرتی و روشنگری که در حسینیه 22 بهمن ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه، سالروز حماسه 9 دی و روز تجدیدمیثاق با ولایت را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت بزرگ ایران اسلامی در مواجهه با انواع دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب به معنای واقعی کلمه در جهان زبانزد است.

وی با بیان اینکه یوم‌الله 9 دی ماه يادآور تجديدميثاق امت اسلامی ايران با ارزش‌های انقلاب و ولايت است، ادامه داد: نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرينی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامی به شمار می‌رود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در چنین روزی پيام ولايت‌مداری ملت بسيجی و قدرشناس ایران به گوش جهانیان رسید، گفت: مردم بصير و انقلابی با حضور پرشكوه و يكپارچه در آن راهپيمايی عظيم نشان دادند توطئه‌ها و نقشه‌های استكبار جهانی و نوكران او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خلل ايجاد كنند.

وی افزود: سالروز 9 دی يادآور تجديدميثاق امت اسلامی ايران با ارزش‌های انقلاب و ولايت است كه خود حاصل بصيرت و آگاهی ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا است، كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد.

حجت‌الاسلام اکبرزاده به شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: این حرکت خصمانه استکبار باعث شد که ملت ایران بیش از گذشته این سردار شجاع را بشناسند و راه ایشان را با قدرت ادامه بدهند.

انتهای پیام
captcha