سوگواره «۲ حاج قاسم» در شهرستان نیمروز برگزار می‌شود
کد خبر: 4190959
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

سوگواره «۲ حاج قاسم» در شهرستان نیمروز برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نیمروز سیستان گفت: به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، سوگواره «2 حاج قاسم» در شهرستان نیمروز برگزار می‌شود.

سوگواره دو «حاج قاسم»میلاد یزدان‌پناه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروز در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: شهدا همواره حق بزرگی بر گردن ما دارند و در واقع اقتدار و صلابت ایران مرهون پایمردی‌ها و جانفشانی‌های غیور مردانی‌ است که برای حفظ تمامیت ارضی وطن، از جان شیرین خود گذشتند تا هیچ قدرتی جرئت دست‌اندازی به این خاک را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: فراموش نکنیم که شهدا چقدر برگردن ما حق دارند، بر این اساس، بر خود لازم دانستیم تا به پاس گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نخستین سوگواره دو حاج قاسم(شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر41 ثارالله در 8 سال دفاع مقدس و شهید حاج قاسم میرحسینی جانشین لشکر 41 ثارالله) را در شهرستان نیمروز سیستان برگزار کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمروز گفت: این سوگواره به‌صورت محوری و با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد سیستان‌وبلوچستان و سپاه ناحیه شهرستان نیمروز در روز چهارشنبه،‌ 13 دی‌ماه، برای اولین‌بار در این شهرستان برگزار می‌شود.

یزدان‌پناه اجرای تئاتر، سرود، شعرخوانی و ... را از جمله برنامه‌های این سوگواره مطرح کرد.

انتهای پیام
captcha