مهلت ارسال آثار به جشنواره «پله‌های آسمان» در تبریز تا پانزدهم دی‌ماه است
کد خبر: 4191132
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

مهلت ارسال آثار به جشنواره «پله‌های آسمان» در تبریز تا پانزدهم دی‌ماه است

مدیر مؤسسه مجمع قاریان تبریز از برگزاری جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» با موضوع سبک زندگی در قرآن در رده سنی کودک، نوجوان و جوان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنوراه تا پانزدهم دی‌ماه جاری است.

حسین قربانی، مدیر موسسه مجمع قاریان تبریز

حسین قربانی، مدیرمؤسسه مجمع قاریان تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» با موضوع سبک زندگی در قرآن در رده سنی کودک، نوجوان و جوان خبر داد و گفت: فرصت ارسال آثار به این جشنوراه تا پانزدهم دی‌ماه جاری است.

وی افزود: این جشنواره قرآنی یادبود زنده یاد قاری نوجوان «سامان پور بیرامی» در محورهای اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت‌داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار می‌شود.

قربانی، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، حفظ یک جز و سه جز قرآن، و در بخش مجازی در رشته‌های نقاشی، عکس نوشته، دلگویه، اینفوگرافی و ساخت کلیپ برای سنین ۶ تا ۲۵ برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه مجمع قاریان تبریز، افزود: جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» سعی دارد نگاه ویژه‌ای برای تأثیرپذیری برای سنین مختلف از ۶ تا ۲۵ سال داشته باشد و اهداف آن در خصوص نیاز کودک به دیده شدن و خلق آثار و حس رقابت در برنده شدن است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ جایزه ۳۰ میلیون ریالی، به همراه ده‌ها جایزه ۱۰ و ۵ میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا می‌شود، افزود: همشهریان می‌توانند در رشته‌های نقاشی، عکس نوشته، دلگویه، اینفوگرافی، ساخت کلیپ، قرائت و حفظ و در رده‌های سنی کودک (۶ تا ۱۱ سال)، نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) و جوان (۱۸ تا ۲۵ سال) شرکت کنند.

قربانی ادامه داد: ارسال آثار به همراه اعلام نام و نام خانوادگی کد ملی تاریخ تولد و شماره تماس الزامی است و برای دریافت اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۱۵ دی‌ماه با مراجعه به پیام رسان شاد j_Quran@ یا پیام ‌رسان ایتا j_quran۱۴۰۲ @ انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره قرآنی توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز با مشارکت مجمع قاریان تبریز، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha