برپایی 21 دوره طرح ملی «مستورا» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4191271
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

برپایی 21 دوره طرح ملی «مستورا» در خراسان‌شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برگزاری ۲۱ دوره طرح ملی حفظ موضوعی قرآن با عنوان «مستورا» در استان خبر داد.

برپایی 21 دوره طرح ملی «مستورا» در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، سید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی اظهارکرد: هدف از اجرای اولین دوره از طرح ملی حفظ موضوعی قرآن با عنوان «مستورا» که همزمان با کل کشور در استان برگزار شد، گفتمان‌سازی معارف قرآن کریم است.

وی ادامه داد: این طرح در راستای محوریت فرهنگ زیست عفیفانه و خانواده پایدار و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در محیط خانواده، افزایش معنویت و بهره گیری از آیات قرآن کریم در مدیریت خانواده در قالب دوره‌های آموزشی در دانشکده علوم قرآنی شهرستان بجنورد، اداره کل تبلیغات اسلامی، مدارس، مؤسسات و خانه‌های قرآن سطح استان که در مجموع ۲۱ دوره آموزشی را شامل می‌شد. برگزار شد.

وی افزود: امید است با اشاعه فرهنگ قرآنی و زیست عفیفانه در بین بانوان و خانواده‌ها بتوانیم به این مهم برسیم که خانواده‌های پایداری را همراه با تکلیف نقش آنان و ارتباط بین نقشی مؤثر آنها در سطح جامعه را شاهد باشیم.

خبرنگار؛ آرزو یزدانی

انتهای پیام
captcha