مبارزات شهید قاسم سلیمانی با داعش غیرقابل انکار است
کد خبر: 4191960
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

مبارزات شهید قاسم سلیمانی با داعش غیرقابل انکار است

استاندار کردستان، با محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان گفت: امروز در دنیا تصویر روشنی از مبارزات شهید قاسم سلیمانی با داعش در دنیا وجود دارد، که غیرقابل انکار است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، 14 دی  در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان، با محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان اظهار کرد: امروز در دنیا تصویر روشنی از مبارزات شهید قاسم سلیمانی با داعش در دنیا وجود دارد، که غیرقابل انکار است.

وی افزود: بدتر از اقدام وحشیانه تروریستی کرمان، موضع‌گیری‌هایی است که شبه روشنفکران وابسته داخلی اتخاذ کرده‌اند، این مسائل نشانه‌های واضح استیصال و درماندگی دشمن است.

استاندار کردستان،‌ آینده‌نگری را برای توسعه دانشگاه‌های استان مورد تأیید و با اهمیت ذکر کرد و ادامه داد: انکار نمی‌کنیم که طی ۳۰ سال گذشته، جز برخی مقاطع، بهره‌برداری مناسب و شایسته‌ای از ظرفیت دانشگاه‌ها وجود نداشته است، که برای این امر هم نمی‌توان کسی را مقصر جلوه داد، چرا که همیشه با یکسری محدودیت ها، نبود اعتبار و قوانین دست و پا گیر مواجه هستیم.

وی، با انتقاد از طرح جامع اراضی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: معتقدم این طرح جامعیت کامل و لازم را ندارد و نیاز به کار بیشتری دارد.

زارعی‌کوشا طرح جامع اراضی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، باید برای رفع نواقص عودت داده شود، چرا که نمی‌تواند تصویب شود و تغییر کاربری‌ها با اراضی‌های موجود مغایرت دارد.

وی بیان کرد: اراضی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کردستان باید با دو قید، تأمین نیازهای خوابگاه متاهلین و مسکن جامعه پزشکی سنندج برای دانشگاه علوم پزشکی حفظ شود، چرا که دولت تحت هیچ شرایطی در هیچ مقطع دیگری برای احداث خوابگاه متأهلین و مسکن به جز متقاضیان مسکن ملی، به کادر پزشکی سنندج، زمینی تخصیص نخواهد داد.

عیسی هواسی، بازرس کل استان کردستان در ادامه این جلسه با عنوان اینکه کسی مخالف توسعه دانشگاه‌ها نیست، گفت: توسعه دانشگاه‌ها باید براساس توسعه شهر، طرح تفصیلی و طرح جامع شهر و شرایط خاص استان دیده شود.

وی استقرار پزشکان و برخی از مراکز درمانی در هسته مرکزی شهر را از معضلات جدی شهر سنندج عنوان کرد و گفت: خدمات باید در سطح شهر پراکنده شود تا هم مردم به راحتی با مراکز درمانی دسترسی و هم بار ترافیکی کاهش پیدا کند.

بازرس‌کل استان کردستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی متعهد شوند ظرف ۱۰ سال آینده با احداث دهکده سلامت وضعیت مرکز شهر را از شرایط امروز خارج کنند.

انتهای پیام
captcha