ثبت ۲۸ هزار درخواست تلفنی در سامانه سامد همزمان با سفر رئیس‌‌جمهور به زنجان
کد خبر: 4193345
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان عنوان کرد

ثبت ۲۸ هزار درخواست تلفنی در سامانه سامد همزمان با سفر رئیس‌‌جمهور به زنجان

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: از مجموع درخواست‌های مردمی در دور دوم سفر رئیس‌جمهور ۲۸ هزار درخواست تلفنی در سامانه سامد ثبت شد.

سفر رئیسی به زنجان

به گزاش ایکنا از زنجان، صفدر اسماعیلی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان روز گذشته ۲۰ دی‌ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود ۱۲۰ هزار درخواست مردمی در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان جمع‌آوری و ثبت شد که در مقایسه با دور اول سفر با ثبت حدود ۳۹ هزار درخواست، بیش از سه برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ۹۰ هزار نامه مردمی نیز جمع‌آوری شده که تاکنون ۲۸ هزار نامه در سامانه ثبت و مابقی درخواست‌ها نیز در حال تفکیک و پردازش است.

این مسئول ادامه داد: نامه‌های ارسالی مردم زنجان در سفر رئیس جمهور حداکثر تا ۲۰ روز آینده در سامانه سامد ثبت و کد رهگیری آنها ارسال می‌شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه نامه‌ها و درخواست‌های مردمی پس از ثبت در سامانه در مدت ۲ ماه آینده رسیدگی و ارجاع می‌شود، افزود: تلاش می‌شود حداکثر تا ۲ ماه آینده تکلیف نامه‌های مردمی مشخص و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: میزان درخواست‌های ثبت شده در وب سایت سامانه ۱۱۱ نیز محاسبه نشده که در مجموع می‌توان گفت تعداد درخواست‌ها به حدود ۱۳۰ هزار مورد خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha