حضور ۴۰۰ مبلغ در طرح شبکه تبلیغی صبرا و اسماء در کرمانشاه
کد خبر: 4193349
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

حضور ۴۰۰ مبلغ در طرح شبکه تبلیغی صبرا و اسماء در کرمانشاه

تیرانداز با بیان اینکه با هدف هویت‌بخشی به بانوان طلبه و مبلغ و با توجه اینکه ظرفیت تبلیغی در حوزه بانوان است شبکه تبلیغی صبرا و اسماء ویژه بانوان مبلغ راه‌اندازی شد، افزود: در این طرح در استان کرمانشاه ۴۰۰ نفر از بانوان مبلغ حضور یافتند.

افسانه تیرانداز تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

افسانه تیرانداز، کارشناس امور بانوان تبیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: به‌منظور هویت‌بخشی به بانوان طلبه و مبلغ و با توجه به اینکه ظرفیت تبلیغی در حوزه بانوان است لذا شبکه تبلیغی صبرا و اسماء راه‌اندازی شد.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۴۰۰ نفر از بانوان مبلغ در این دو طرح ثبت‌نام کردند و پس از مصاحبه و ارزیابی نوع فعالیت پذیرفته‌شدگان در لیست صبرا و اسماء در ایام فاطمیه به تبلیغ مشغول شدند.

تیرانداز با توضیح در خصوص دو طرح صبرا و اسماء، یادآور شد: شبکه تبلیغی اسماء به ساماندهی و تجهیز گفتمانی بانوان سخنران می‌پردازد که در مجالس و محافل مختلف تأثیر بسزایی دارند و با حرفی نو و روایتی پیشرو نقش ویژه خود را در جهاد تبیین ایفا می‌کنند.

این کارشناس با اشاره به اینکه با این شبکه به دنبال شناسایی و معرفی ظرفیت‌های تبیین بانوان سخنران هستیم، افزود: شبکه اسماء ظرفیتی برای هم‌افزایی و تجربه‌نوردی بانوان صاحب فکر و گفتمان تبیینی در مبارزه با تهاجم تبلیغاتی و فرصتی برای رشد و توانمندسازی بانوان سخنران در عرصه گفتمان‌سازی در محافل خانگی، علمی و رسانه‌ای است.

وی در پایان اظهار کرد: صبرا، شبکه کنشگران اجتماعی و اسماء شبکه مروجان گفتمانی است و از جمله مزایای تعلق گرفته به این طرح دریافت کارت تبلیغ بانوان، کمک هزینه تبلیغی ماهانه، دریافت آموزش و محتوا‌های نوین و کاربردی و خدماتی همچون بن خرید کتاب است که مبلغات دارای کد رسمی حوزه علمیه پس تأیید نهایی و شرکت در دوره‌ها می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha