پاسخ شرارت‌ جنایتکاران حادثه تروریستی کرمان داده می‌‌شود
کد خبر: 4194224
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

پاسخ شرارت‌ جنایتکاران حادثه تروریستی کرمان داده می‌‌شود

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه انتقام جنایت تروریستی کرمان را خداوند خواهد گرفت‌، گفت: همه کسانی که کمک اطلاعاتی و عملیاتی به داعشیان می‌کنند پاسخ این شرارت‌ها را دریافت می‌کنند و به‌سزای اعمال ننگین خود می‌رسند.

امیر حیدری فرنانده نزاجابه گزارش ایکنا از کرمان، آیین افتتاح پروژه ۶۰ واحدی مسکن شخصی کارکنان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در قالب طرح «لبیک یا خامنه‌ای» امروز، ۲۶ دی‌ماه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان برگزار شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان این مراسم با تسلیت حادثه تروریستی کرمان و بیان اینکه انتقام این جنایت را خداوند خواهد گرفت‌، گفت: گروهک داعشی مرتد که مبادرت به این کارهای جلادانه می‌کند روی جلادان روزگار را سفید کرد و بی‌دین هستند؛ زیرا کسی که به خداوند اعتقاد داشته باشد خون بی‌گناهان را بر زمین نمی‌ریزد.

وی با بیان اینکه داعشیان پاسخ جنایات خود را می‌گیرند، افزود: نه تنها اینها بلکه حامیان آنها و کسانی که کمک اطلاعاتی و عملیاتی به داعشیان می‌کنند نیز همه دیر یا زود با دست خدای تبارک و تعالی که از آستین رزمندگان اسلام درخواهد آمد، پاسخ این شرارت‌ها را دریافت می‌کنند و به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند.

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بنابر اوامر فرمانده کل قوا، ایجاد مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح یک تکلیف است و ما برای این تکلیف عمل کردیم. هدف این است که هیچ‌کدام از کارکنان ارتش تا ۱۴۰۳ بازنشست نمی‌شوند مگر اینکه وضعیت مسکن آنها روشن شده باشد و در کرمان پیشگام‌تر از همه استان‌ها این دستور به منصه ظهور رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: در تمام استان‌های کشور ۵۵ هزار واحد منزل شخصی برای کارکنان ارتش برنامه‌ریزی شده که در حال احداث است. درباره خانه سازمانی نیز ۲۳ هزار واحد برنامه‌ریزی شده که ۱۱ هزار واحد آن ساخته و تحویل داده شده است.

سرتیپ دوم ستاد، امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش هم در این مراسم گفت: در راستای نهضت عظیم خانه‌سازی در ارتش، در کنار ساخت ۲۳ هزار واحد منزل سازمانی در سراسر کشور که ۱۱ هزار مورد آن افتتاح شده، نهضت ساخت منزل شخصی هم در رأس برنامه‌های نیروی زمینی قرار گرفته است و در منطقه جنوب شرق کشور، کار ساخت ۵۲۰ واحد در شهرستان زاهدان آغاز شده است. در کرمان نیز برای ساخت یک‌هزار واحد برنامه‌ریزی شده است. در کنار آن ساخت منزل‌های شخصی از طریق تعاونی مسکن در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha