مانور تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در بسطام برگزار شد
کد خبر: 4195265
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

مانور تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در بسطام برگزار شد

نشست تبیینی و مانور تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به‌منظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات، امروز، دوم بهمن‌ماه در شهرستان بسطام برگزار شد.

انتخابات

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حسن گرزین، بخشدار بسطام، امروز، دوم بهمن‌ماه در مراسم مانور تکلیف سیاسی رأی‌ اولی‌ها در جمع دانش‌آموزان هنرستان شهید چمران این شهر با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم با آگاهی کامل و با مشارکت حداکثری افتخار دیگری را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد، گفت: دانش‌آموزان با انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری برای آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی و حداکثری، همه وظیفه داریم تا پای کار انتخابات باشیم، افزود: حضور پای صندوق‌های رأی با افرادی که شرایط رأی دادن دارند برای تعیین سرنوشت کشور و دفع دسیسه‌های دشمنان بسیار مؤثر خواهد بود.

بخشدار بسطام خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: نقش دانش‌آموزان به‌عنوان سرمایه‌های کشور که آینده‌سازان این مرز و بوم هستد در ساز‌وکار انتخابات بسیار پررنگ است که انتظار می‌رود خانواده و جامعه مخاطب خود را به مشارکت هرچه پرشورتر در انتخابات دعوت کنید و به اتفاق پای صندوق‌های رأی حاضر شوید.

انتهای پیام
captcha