رژیم صهیونیستی در مقابل حماس عاجز مانده است
کد خبر: 4195458
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
معاون سپاه صاحب‌الامر قزوین:

رژیم صهیونیستی در مقابل حماس عاجز مانده است

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر استان قزوین گفت: رژیم صهیونیستی ادعای ابرقدرت در دنیا را دارد، اما در مقابل حماس عاجز مانده است.

حماس

به گزارش ایکنا از زنجان، مرتضی امیری‌نژاد، معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر استان قزوین، امروز ۳ بهمن، در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان، اظهار کرد: دشمنان مکتب تشیع، پیوسته در حال دشمنی علیه کشور ما هستند. ما چهار جنگ در داخل کشور و یک جنگ در خارج کشور را پشت سر گذاشته‌ایم، سال گذشته دشمن جنگ ترکیبی علیه کشور ما به راه انداخت، جنگ ترکیبی که کل پیاده‌نظام و سواره‌نظام دشمن علیه کشور ما به صف شده بود.

این مسئول ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته، اینترنشنال علیه کشور ما اتاق جنگ به راه انداخت و ۲۴ ساعته حوادث کشور ما را رصد می‌کرد، اما در جنگ رسانه‌ای ما پیروز میدان در جنگ داخلی شدیم.

وی بیان کرد: با تدبیر شهید سلیمانی ما جنگ خارج از کشور را کنترل کردیم. او علاوه بر اینکه مهندس بود، معمار نیز بود و توانست از تهدیدهای بزرگ، فرصت ایجاد کند و معمار بزرگ شکست اسرائیل و آمریکا باشد.

امیری‌نژاد گفت: با اینکه رژیم صهیونیستی ادعای ابرقدرت در دنیا را دارد، اما در مقابل حماس عاجز مانده است، بیش از ۱۱۰ روز از جنگ می‌گذرد، اما موفقیتی توسط این رژیم به‌دست نیامده است. امروز، وحدت کلمه را مدیون شهید سلیمانی هستیم.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با همه توان با پشتیبانی آمریکا، اروپا، فرانسه، انگلیس نتوانسته به موفقیت برسد و چهار مولفه اسرائیل نابود شده است، افزود: قول می‌دهم که ما همه گلوگاه‌های نظامی دشمن را گرفته‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه در بحث جهاد تبیین باید به نقطه تمرکز دشمن دقت کنیم، بیان کرد: اندیشکده‌ای در آمریکا کتابی تحت عنوان جنگ شبکه‌ای نوشته است، در این کتاب یک جمله اهمیت دارد که در سال‌های آینده، کسی که سلاح نظامی دارد ابرقدرت نیست، کسی ابرقدرت است که راوی روایت اول باشد. بنابراین ما باید راویان اول باشیم.

امیری‌نژاد با اشاره به اینکه امروز رسالت ما، رسالت زینبی است، اظهار کرد: ایشان در جبهه جنگ نرم نیز جنگیدند. ما امروز اربعین و عاشورا را مدیون بزرگ بانوی دشت کربلا هستیم. اربعین، بزرگترین مانور فرهنگی جهان تشییع است. اربعین معجزه زنده جهان تشییع است، باید روی این موضوع‌ها کار شود. امروز در بحث تولید محتوا به اربعین توجه شود، چراکه اربعین نقطه ثقل جهان تشییع است.

وی با بیان اینکه امروز ما از جنگ ترکیبی عبور کردیم و وارد جنگ شناختی شدیم، ادامه داد: هدف دشمن در این جنگ، سیاه‌نمایی و تعویض ارزش و ضدارزش است. ما باید پیش‌روتر از دشمن باشیم. بنابراین نباید صرفاً حالت تدافعی به خود بگیریم.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین با اشاره به اینکه امروز وارد جنگ شناختی شده‌ایم و دشمن در عرصه مقاومت دچار شکست غیرقابل ترمیم شده است، گفت: طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست را به رژیم صهیونیستی وارد کرد. امروز در جبهه مقاومت ما در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادیم. ما اسرائیل مدعی را به کنج رینگ برده‌ایم و پایان طوفان‌الاقصی به نابودی اسرائیل می‌انجامد. اسرائیل نتوانسته به غزه زیرزمینی که غزه اصلی است، دست یاید.

انتهای پیام
captcha